Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با مرحله دوم رزمایش ایران همدل، ۵۲ هزار و ۸۱۹ وعده غذای گرم در ۲۸ آشپزخانه سراسر استان طبخ و در بین نیازمندان توزیع شده است.

او افزود: مرحله دوم رزمایش همدلی همزمان با ماه محرم و صفر در دو قالب اطعام حسینی (پخت غذای گرم) و احسان حسینی (توزیع بسته‌های موادغذایی) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ایجاد ۳۲ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد

ملک پور با اشاره به توزیع ۱۱ هزار و ۵۶۰ بسته مواد غذایی با هزینه یک میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان اضافه کرد: این بسته‌های شامل برنج، حبوبات، روغن و سایر مواد غذایی است که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به دست نیازمندان رسانده می‌شود.

او ادامه داد: از ابتدای ماه محرم مردم نیکوکار استان دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در قالب این رزمایش به نیازمندان کمک کرده‌اند.

ملک پور با اشاره به روش‌های مشارکت در پویش ایران همدل گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

او افزود: ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی رزمایش ایران همدل اطعام حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی