Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج مرحله اول آزمون «کتبی» ورودی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی اعلام شد و پذیرفته‌شدگان از ۱۷ تا ۲۱ شهریور ماه مهلت دارند نسبت به انتخاب محل مرحله دوم آزمون اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج مرحله اول آزمون «کتبی» ورودی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوطلبان مجاز به انتخاب محل از امروز ۱۷ شهریور ماه تا ۲۱ شهریور ماه ۹۹ مهلت دارند نسبت به انتخاب محل خود اقدام کنند. مرحله دوم آزمون در روز دوشنبه ۲۴ شهریور ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در مرکز سنجش آموزش پزشکی واقع در تهران، خیابان آزادی، حدفاصل خیابان دکتر قریب و اسکندری، روبروی پارک اوستا برگزار خواهد شد.  

 پذیرش داوطلبان در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (به ترتیب ۶۰ و ۴۰ درصد) انجام خواهد شد.

 در این مصاحبه ۳ مورد ویژگی‌ها و توانمندی‌های داوطلبان در آزمایشگاه،  سابقه فعالیت در آزمایشگاه تشخیص طبی به عنوان همکار و یا مسئول فنی، سابقه فعالیت به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود. همچنین فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی بر اساس آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها سوابق پژوهشی ۱۰ سال اخیر مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.

عدم حضور به موقع در مصاحبه به منزله انصراف از آزمون است به همین منظور لازم است داوطلبان مجاز، از روز دوشنبه ۱۷شهریور ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۱ شهریورماه نسبت به انتخاب محل گذراندن دوره به ترتیب اولویت خود، از بین دانشگاه‌های علوم پزشکی اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب محل ضروری است سوابق آموزشی، پژوهشی، اجرایی، آزمایشگاهی و اطلاعات مورد نیاز را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir در بازه زمانی فوق (همزمان با انتخاب محل) بارگذاری کرده و علاوه بر آن یک نسخه از مستندات را حتماً برای ارائه در جلسه مصاحبه به همراه داشته و تحویل دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دوره علوم آزمایشگاهی انتخاب محل نتایج آزمون مرکز سنجش آموزش پزشکی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی انتخاب محل شهریور ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت الاسلام ابوذر قوره جیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره ۲۸۲ نفر در سه بخش ۱۰ جز ،۲۰ جز و حفظ قرآن کریم شرکت داشتند.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دوره از آزمون‌ها در سه حوزه امتحانی شهرستان هرسین، جوانرود و کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون اعطای مدرک تخصصی در چند سطح از جمله درجه یک، دو، سه، چهار و پنج برگزار شده خاطرنشان کرد: درجه یک معادل دکتری، درجه دو معادل فوق لیسانس، درجه سه معادل لیسانس، درجه چهار معادل فوق دیپلم و درجه پنج معادل دیپلم است.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه حضور شرکت کنندگان در این دوره را خوب ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته ۲۱۹ نفر در این آزمون حضور داشتند که این آمار در سال جاری به ۲۸۲ نفر رسید.

وی یادآور شد: در نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کنار اساتید مطرح و شناخته شده حوزه قرآن، شرکت کنندگان در گروه‌های سنی مختلف همچون خردسالان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6096195

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند