Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@02:21:37 GMT

خبرهای باورنکردنی درباره افزایش قیمت بازیکنان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۸۶۴۳

خبرهای باورنکردنی درباره افزایش قیمت بازیکنان

رویداد۲۴ ارزش دلار و گرانی اجناس در مملکت، به شدت روی قیمت بازیکنان فوتبال اثر گذاشته است. این روزها از شهرهایی که تیم‌های لیگ برتری دارند، اخبار عجیب و غریبی به گوش می‌رسد.

بازیکنی که در تیم تهرانی بازی می‌کند و در گذشته بازیکن استقلال بوده، برای حضور در یکی از باشگاهها رقم 4.5 میلیارد تومان درخواست کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازیکنان نه چندان مطرح تیم‌های تهرانی که در فصل گذشته عملکرد آنچنان خوبی نداشته، به یکی از باشگاهها پیشنهاد 5 میلیارد تومانی داده است.

یکی از مدافعان استقلال که در فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و چند باری با اشتباهات مهلک زمینه ساز شکست این تیم بود، به یکی از تیم‌ها پیشنهاد 8 میلیارد تومانی داده است. یکی از بازیکنان استقلال از باشگاهش دلار خواسته. یکی از بازیکنان پرسپولیس هم خواهان عقد قرارداد دلاری با تیمش شده است و این قصه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اصرار بر محرمانه بودن قرارداد فوتبالی‌ها برای چیست؟

چندی قبل شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس هم در گفت و گویی فاش کرد خیلی از بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در تلاش برای جدایی هستند. حالا خبر رسیده آنها هم که مانده‌اند پول‌های کلانی گرفته‌اند. وقتی بازیکنانی که در سایپا و پیکان بازی می‌کند از تیم‌های دیگر رقمی بین 4 تا 7 میلیارد می‌خواهند، بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند به مراتب رقم بالاتری درخواست می‌کنند.

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قرارداد نجومی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند دیشب با حمایت 81365 هوادار خود توانست بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را از پی اس جی ببرد. برای این بازی باشگاه دورتموند 600 هزار تقاضای بلیط دریافت کرده بود که در نوع خود بی نظیر است. دیوار زرد دیشب سد محکمی برای پاریسی ها بود و حالا تیم فقط 90 دقیقه دیگر تا فینال لیگ قهرمانان فاصله دارد.

طبق ادعای بیلد، احتمالا ارزان‌ترین بلیط تاریخ یک بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان دیروز به ثبت رسید. افراد زیر 18 سال با تنها 12 یورو می توانستند بلیط بخرند و قیمت جایگاه‌های معمولی برای بالای 18 ساله ها نیز فقط 18 یورو بود. جالب اینکه بهترین جایگاه نیز تنها 80 یورو قیمت داشت. این رقم اصلا قبال قیاس با قیمت بلیط بازی بایرن-رئال در آلیانز نیست که حداقل 110 یورو قیمت داشت.

دیگر خبرها

  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو