Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:19:58 GMT

آزمون متفاوت سپاهان در روزهای سخت پیش رو

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۸۷۲۰

آزمون متفاوت سپاهان در روزهای سخت پیش رو

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  که از ۲۵ شهریور تا سوم مهر سالجاری در کشور قطر برگزار می‌شود در گروه  "دی " این رقابت‌ها با تیم‌های السد قطر، العین امارات و النصر عربستان هم گروه است.

هم اکنون سپاهان با ۳ امتیاز بعد از السد قطر و النصر عربستان در رتبه سوم این رقابت‌ها قرار دارد و امید دارد بتواند نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان که فصل ۹۷ با هدایت امیر قلعه نویی نایب قهرمان لیگ برتر شده بودند در فصل جاری برای قهرمانی بسته شد و حتی در نیم فصل بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت ولی در ادامه این موفقیت‌ها تداوم نیافت.

حاشیه‌های تیم فوتبال سپاهان از دیدار چهارم اسفند سال گذشته مقابل پرسپولیس رقم خورد در روزی که به دلیل شیوع کرونا  قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود و  با آن که داور و تیم پرسپولیس برای بازی حاضر شدند به دلیل حضور نیافتن سپاهان در زمین برگزار نشد و این دیدار با رای کمیته انضباطی ۳ بر صفر به سود میهمان رقم خورد ، دیداری که می‌توانست برای سرنوشت سپاهانی‌ها در ادامه بازی ها اهمیت بالایی داشته باشد و حتی از چالش‌های پیش روی این تیم جلوگیری کند.

سرانجام  با تداوم شکست و مساوی‌های پی در پی در لیگ برتر و حذف از جام حذفی، قلعه نویی از سپاهان جدا شد و این تیم  با تکسیرای پرتقالی به عنوان سرمربی موقت کارچندانی پیش نبرد و توانست با ۴۹ امتیاز رده پنجم لیگ برتر را کسب کند.

در این راستا برخی از مربیان و بازیکنان با رفتن امیر قلعه نویی از این تیم جدا شدند و برخی بازیکنان و مربیان دیگر به سپاهان اضافه شدند ولی مهمترین خبر سال ۹۹ سپاهان حضور محمد رضا ساکت به عنوان مدیرعامل جدید سپاهان بود.

چهارم شهریور سالجاری روابط عمومی باشگاه باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد: محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان انتخاب شد و این انتخاب در جلسه ای با حضور حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه و اعضای هیات مدیره صورت گرفت.

 ساکت از مرداد ۱۳۸۱ تا مرداد ۱۳۹۰ به مدت ۹ سال به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان فعالیت کرد و این باشگاه بویژه تیم فوتبال آن عناوین و مقام های متعددی بدست آورد.

این خبر با واکنش مثبت هواداران و حتی کارشناسان فوتبال مواجه شد تا جایی که حسین چرخابی مربی سابق سپاهان و از کارشناسان عرصه فوتبال در این باره به ایرنا گفت: سپاهان فصل خوبی را سپری نکرد و این تیم بزرگ نیازمند یک کالبد شکافی و تغییرات مثبت است.

وی حضور ساکت را در تیم سپاهان را خوب ارزیابی کرد و افزود: آمار ارقامی که در زمان گذشته توسط این مدیرعامل به دست آمد نشان دهنده مدیریت قوی و کارآمد وی است.

وی با بیان اینکه سپاهان باید از داشته‌های خود بهره ببرد، موفقیت این تیم  را منوط به تلاش بازیکنان و برنامه ریزی‌های دقیق و بلند مدت عنوان کرد.

با همه این تفاسیر با آمدن مدیرعامل جدید با سابقه‌ای درخشان هواداران و کارشناسان ،منتظر  یک اتقاق جدید  بودند که این اتفاق با انتصاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی سپاهان روی داد.

حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز یکشنبه به ایرنا گفت: در پی برگزاری جلسه‌ای در دفتر مدیرعامل باشگاه سپاهان و با حضور اعضای هیات مدیره و همچنین مذاکرات جامع و همه جانبه در زمینه مسائل تیم فوتبال و چگونگی برنامه ریزی‌ها و فعالیت‌های مربوطه، محرم نویدکیا به مدت ۳ فصل سرمربیگری تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را پذیرفت.

نویدکیا متولد ۱۳۶۰ است و از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۵ عضو تیم‌های سپاهان و بوخوم آلمان و همچنین  تیم های ملی فوتبال ایران در رده امید و بزرگسالان بوده است.

نکته دیگر در باره سپاهان تغییر و تحولات در رده هیات مدیره باشگاه فولاد مباکه سپاهان نیز بوده است.

حمید باقری در این باره نیز به ایرنا گفت: هیات مدیره این باشگاه شامگاه روز گذشته تشکیل جلسه داد و ضمن تشکر از زحمات و خدمات منوچهر نیکفر، مسعود تابش و سید علی پزشک، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه مشخص شدند.

در این جلسه مجتبی لطفی که مسوولیت مدیریت امور ورزش شرکت فولاد مبارکه اصفهان را بر عهده دارد، به عنوان رییس هیات مدیره این باشگاه مشخص شد.

وی گفت:  همچنین محمدرضا ساکت که مدیرعاملی باشگاه را بر عهده دارد از سوی اعضا به عنوان نایب رئیس هیات مدیره انتخاب شد و کریم فخارزاده، مجید رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و علیرضا افضل نیز به عنوان دیگر اعضای هیات مدیره جدید سپاهان معرفی شدند.

حال باید دید با این تغییرات گسترده و اساسی در باشگاه فولاد مبارکه و استفاده از یک سرمربی بومی سپاهان با مدیریت جدیدخود دوباره به روزهای اوج خود بازمی‌گردد و یا باید مسوولان این تیم چاره اندیشی دیگری کنند.

ولی نکته مهم در حال حاضر هواداران پرشور سپاهان از تغییرات و تحولات به وجود آمده خرسندند و ترکیب اسطوره تیم خود محرم نوید کیا و محمد رضا ساکت را بهترین ترکیب برای دوران کنونی سپاهان می بییند.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم سپاهان  که فصل پیش، رتبه دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران را کسب کرد در لیگ قهرمانان آسیا باترکیب جدید خود در هیات مدیره و کادرفنی چه برنامه ای در سر دارد.

این تیم با کسب پنج قهرمانی  بعداز پرسپولیس بیشترین تعداد قهرمانی را در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به دست آورده و موفق شده سه دورهٔ متوالی به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

 طلایی‌پوشان دیار نصف جهان نخستین تیم ایرانی بوده‌ که موفق شده دو دورهٔ متوالی قهرمان جام حذفی فوتبال کشور شود و تجربه حضور در جام باشگاه‌های جهان را نیز دارد.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان باشگاه سپاهان فولاد مبارکه هیات مدیره تیم فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت پولیتزر، هیات مدیره جایزه پولیتزر که از روزنامه نگاری و ادبیات تجلیل می‌کند، با صدور بیانیه‌ای از دانشجویان روزنامه‌نگاری که به انتشار اخبار اعتراض‌های اخیر دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا می‌پردازند تجلیل کرد.

در بیانیه هیات مدیره پولیتزر آمده است:

همانطور که ما گرد هم می‌آییم تا بهترین و شجاع‌ترین روزنامه‌نگاری کشور را بررسی کنیم، هیات جایزه پولیتزر از تلاش‌های خستگی ناپذیر روزنامه‌نگاران دانشجو در سراسر دانشگاه‌های کشورمان، که اعتراض‌ها و ناآرامی‌ها را با وجود خطرات بزرگ شخصی و دانشگاهی پوشش می‌دهند، قدردانی می‌کند.

در ادامه آمده است:

ما همچنین می‌خواهیم گزارش‌های فوری و فوق‌العاده‌ای را که روزنامه‌نگاران دانشجو در دانشگاه کلمبیا، جایی که جوایز پولیتزر در آنجا برگزار می‌شود، را تحسین کنیم.

هیات مدیره جایزه پولیتزر با اشاره به اینکه سه‌شنبه شب اداره پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه فراخوانده شد، از دانشجویان روزنامه‌نگاری که با روحیه آزادی مطبوعات، در شرایط سخت و خطرناک و در معرض خطر دستگیری، تلاش کردند تا یک رویداد خبری مهم ملی را ثبت کنند، تجلیل کرد.

دانشگاه‌های آمریکا در هفته اخیر با اعتراض دانشجویانی که در حمایت از فلسطین و اعتراض به کشتار رژیم صهیونیستی در غزه فضای دانشگاه‌ها را پر کردند، روبه رو بوده است.

امسال صدوهشتمین دوره اهدای جوایز پولیتزر برگزار و اسامی برندگان ۶ ماه می در دو بخش روزنامه‌نگاری و ادبیات اعلام می‎شود.

کد خبر 6095561

دیگر خبرها

  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی