Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:43:44 GMT

نشست ستادی ساماندهی حمل ونقل دانش‌آموزان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۹۰۷۹

نشست ستادی ساماندهی حمل ونقل دانش‌آموزان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، نشست ستادی ساماندهی حمل‌ونقل دانش‌آموزان با حضور دبیر شورای عالی ترافیک شهرهای کشور و مدیرکل حمل‌ونقل وزارت کشور محمدیان یزدی، ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان البرز در دفتر انجمن اولیا و مربیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان در این نشست با اشاره به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامتی و تأمین امنیت جسمی، تربیتی و روانی دانش‌آموزان در خودروهای تحت پوشش شرکت‌های پیمانکاری دارای پروانه حمل‌ونقل از شهرداری‌ها و بخشداری‌ها خواستار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت کشور شد.

نورعلی عباسپور تصریح کرد: نظر به اهمیت رفت‌وآمد دانش‌آموزان روستایی با تشکیل کارگروه استانی حمل‌ونقل دانش‌آموزان تمهید مقدمات تأمین خودروهای موردنیاز اندیشیده می‌شود.

وی ادامه داد: مدیران مدارس از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان مدرسه برای نظارت بر رعایت نرخ نامه ابلاغی شورای اسلامی هر شهر و رعایت پروتکل بهداشتی توسط رانندگان استفاده نمایند.

بر این اساس، نماینده وزارت کشور نیز در این نشست گفت: وزارت کشور آماده همکاری تنگاتنگ با وزارت آموزش‌وپرورش در این زمینه است، لذا این وزارتخانه برای تأمین خودروی مورد نیاز در شرایط فعلی که مدارس در برخی از روزهای هفته بر اساس پروتکل بهداشتی آموزش حضوری دارند در حال بررسی برای روش‌های مکمل (شرکت‌های تاکسی‌تلفنی) در کنار روش سنتی تأمین خودروهای حمل‌ونقل است تا خانواده‌ها روش‌های متنوعی برای رفت‌وآمد فرزندانشان به خانه و مدرسه داشته باشند.

همچنین؛ مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور نیز بر ارتقای سامانه پایش ناوگان حمل‌ونقل دانش‌آموزی «سپند» تأکید و اظهار کردند؛ این سامانه برای استفاده ادارات انجمن اولیاومربیان استان‌ها و مناطق و مدیران مدارس و والدین آماده شده است.

کد خبر 5017700

منبع: مهر

کلیدواژه: سرویس مدارس وزارت آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش محرم 99 ویروس کرونا سال تحصیلی جدید آغاز سال تحصیلی شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه وضعیت راهها متروی تهران پیش بینی وضعیت هوا پلیس راهور ترافیک محسن حاجی میرزایی انجمن اولیا و مربیان حمل ونقل دانش دانش آموزان وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود