Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:14:54 GMT

شوت هایی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۹۳۳۹

شوت هایی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان

سید محمد میری هافبک تیم نساجی راهی گل گهر سیرجان شد. بازیکنی که دو شوت تماشایی اش به استقلال و سپاهان شاید هیچ وقت از یادها نرود. به خصوص از یاد تماشاگران نساجی.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این دو گل بود که توجه به این بازیکن گیلانی زیاد شد؛ بازیکنی که بی انصافی است بازی اش را فقط در همین دو شوت خلاصه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در همین فصلی که گذشت بارها و بارها در کنار دیگر هافبک دفاعی نساجی که در برهه ای میلاد سرلک بود و بعد از او عرفان معصومی ارایه گر بازی های خوبی برای نساجی در جلوی خط دفاعی بود اما گل هایی که به تیم استقلال و سپاهان زد موجب شد که بیشتر به چشم بیاید. البته این خصیصه فوتبال ایران است؛ بازیکنی که در فاز تهاجمی گل سازی می کند یا گل زنی بیشتر به چشم می آید تا بازیکنی که درفاز دفاعی درخشان ظاهر می شود.

 

نساجی علاقه زیادی داشت که محمد میری را حفظ کند اما دو مشکل بزرگ برای حفظ این بازیکن داشت؛ یکی اینکه قرارداد او به پایان رسیده بود و دیگری اینکه پیشنهاداتی که برای این بازیکن می آمد چندین برابر پولی بود که نساجی قصد داشت به این بازیکن پرداخت کند؛ در چنین شرایطی هم باید حق را به میری داد که راهی تیم جدید شود و هم نساجی که قادر به حفظ این بازیکن نبود. به این خاطر که نساجی در زمره تیم های خصوصی بشمار می رود و باید مبتنی بر توان هزینه کند. در غیر اینصورت خیلی زود از ادامه مسیر باز می ماند و این یک بحران برای نساجی تلقی خواهد شد.

 

نساجی در فصلی که گذشت در حالی بازی ها را با رتبه تک رقمی به پایان برد که قرارداد هیچ بازیکنی یک میلیارد تومان نبود؛ به نظر می رسد بیشترین پرداختی ها به بازیکنان نساجی تا 700 – 800 میلیون تومان بوده؛ اما امروز محمد میری با قراردادی راهی گل گهر سیرجان شده که چندین برابر دستمزد نساجی را دریافت خواهد کرد تا جایی که اگر قرار به ارزش گذاری شوت های محمد میری باشد باید گفت دو شوت او در بازی با استقلال و سپاهان هر یک بیش از یک میلیارد تومان برای او ارزش داشت.

 

گل گهر سیرحان فصل گذشته با نتایج خوبی که در هفته های پایانی لیگ برتر گرفت در جدول بازی ها باقی ماند اما این فصل با در اختیار گرفتن امیر قلعه نویی به دنبال ماجراجویی و کسب نتایج خوب در مسابقات از همان ابتدای بازی ها است.

نساجی مازندران محمد میری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران محمد میری محمد میری بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور

به گزارش جام جم آنلاین، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!