Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیم‌های لیگ برتری فوتبال ایران این روزها فعال‌تر از همیشه در حال یارگیری و تمدید قرارداد بازیکنان خود هستند. در میان باشگاه‌ها، شرایط و خبرهای استقلال و پرسپولیس با حساسیت بیشتری پیش می‌رود و اتفاقات چند روز اخیر، این حساسیت‌ها را هم بیشتر کرده است.

با توجه به اینکه امروز دوشنبه مهلت پایانی ارسال لیست باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به AFC است، سرعت مذاکره با بازیکنان بیشتر شده و استقلال و پرسپولیس باید زودتر اسامی بازیکنان مدنظر خود را جمع و جور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال: مظاهری آمد؛ دو آبی پوش جدید معرفی می‌شوند

شرایط ظاهری باشگاه استقلال در نقل و انتقالات بویژه در بخش حفظ بازیکنان سابق خود بهتر از پرسپولیس به نظر می‌رسد. تاکنون هیچ بازیکنی به صورت رسمی از استقلال جدا نشده است؛ هرچند شائباتی پیرامون ادامه کار علی کریمی ، سیدحسین حسینی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و محمد دانشگر وجود دارد ولی خبر رسمی درباره جدایی آنها منتشر نشده است.

آبی‌ها در یک روز گذشته، علاوه بر تمدید قرارداد وریا غفوری کاپیتان خود، رشید مظاهری دروازه بان فصل گذشته تراکتور را جذب کرده‌اند. همچنین سعید واسعی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن جدید هستند که احتمالاً آبی پوش شدن آنها همین امروز اعلام خواهد شد. گفته می‌شود بازیکنان دیگری هم از جمله رضا اسدی مدنظر استقلال هستند ولی مشخص نیست که آیا مذاکره با آنها به نتیجه می‌رسد یا خیر.

مورد مبهم آبی‌ها وضعیت شیخ دیاباته و هرویه میلیچ دو بازیکن خارجی است که ایران را ترک کردند. مطلبی که میلیچ هنگام ترک ایران منتشر کرد، این نگرانی را در هواداران استقلال ایجاد کرده است که شاید دیگر به استقلال بازنگردند؛ هرچند احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال بلافاصله با انتشار پیامی در اینستاگرام به اقدام خارجی‌های استقلال واکنش نشان داد.

مهمترین بحث استقلالی‌ها نداشتن سرمربی برای لیگ قهرمانان آسیا است. فرهاد مجیدی از هدایت استقلال کناره گیری کرد و تلاش مسئولان این باشگاه که به دنبال بازگرداندن آندره استراماچونی هستند، در پیدا کردن جانشین موقت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بی نتیجه ماند. به این ترتیب مجید نامجومطلق هدایت استقلال را در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بر عهده خواهد داشت.

پرسپولیس: تخلیه خط حمله و تهدید یحیی به استعفا

مصاحبه تند روز گذشته یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نشان داد اوضاع در این باشگاه بر وفق مراد نیست. گل محمدی در گفتگوی خود با خبرنگاران اعلام کرد که در این مدت از مسئولان باشگاه پرسپولیس فقط «دروغ» شنیده و وعده‌های مدیران باشگاه محقق نشده است. یحیی که ظاهراً به دنبال شوک دادن به مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه بود، اعلام کرد بعد از لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود استعفا می‌کند.

در این مدت پرسپولیس مهدی ترابی، اوساگونا، علی علیپور را از دست داده است. محمد انصاری و محسن ربیع خواه به خاطر مصدومیت در لیست آسیایی قرار ندارند. علیرضا بیرانوند هم چند ماه پیش از تیم جدا شده بود. وضعیت رادوشوویچ هم برای ادامه کار مشخص نیست. البته پرسپولیس روز گذشته موفق شد بشار رسن هافبک عراقی را حفظ کند و احتمالاً علی شجاعی هم خرید دیگر این باشگاه خواهد بود.

در حالی که هواداران پرسپولیس نگران جدایی وحید امیری بودند، این بازیکن شب گذشته با انتشار پیامی از ادامه کارش در این تیم خبر داد. شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته تیم پیکان هم از جمله نفراتی است که احتمال می‌رود برای پر کردن خلاء خط حمله پرسپولیس به این تیم اضافه شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس علی کریمی دیاباته استقلال پرسپولیس نقل و انتقالات در استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی

محمد خدابنده‌لو که از دوران کودکی طرفدار تیم پرسپولیس بود و ویدئو گفت‌وگو او با برنامه نود و ابراز علاقه‌اش به پرسپولیس، در فضای مجازی بازتاب ویژه‌ای داشت، شخصاً تمایل ویژه‌ای به این انتقال داشت؛ به‌ویژه آنکه هم در ابتدای فصل جاری و هم در فصل گذشته، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره پیوستن او به جمع سرخ‌پوشان پایتخت مطرح بود.

رونمایی رسمی از پنجمین خرید زمستانی پرسپولیس؛ خدابندهلو به آرزوی بچگیاش رسید

با وجود مذاکرات انجام شده، انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس نهایی نمیشد. در بازار زمستانه هم پرسپولیسی‌ها مشقت زیادی برای جذب خدابنده‌لو متحمل شدند و مذاکرات در چند نوبت شکست خورد.

22 روز سرنوشتساز برای اوسمار؛ وقتِ اثبات و قدرتنمایی

پرسپولیسی‌ها در پنج بازی پایانی‌شان در لیگ برتر و جام حذفی که باید در روزهای پایانی سال 1402 برگزار شود، تنها یک‌بار در خارج از تهران میهمان رقیب خود هستند؛ آن‌هم در دیدار بعدی مقابل ذوب‌آهن. نکته مهم این مسابقه، غیبت علیرضا بیرانوند است که می‌تواند برای سرخ‌پوشان دردسرساز شود. اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که اولین بازی بیرون از خانه خود در قامت سرمربی پرسپولیس را مقابل آلومینیوم اراک واگذار کرد، حالا امیدوار به شکست دادن ذوب‌آهن در اصفهان است تا بتواند به نوعی جبران‌مافات کند و موقعیت تیمش را در کورس مدعیان حفظ کند.

شروع دوباره برای ستاره پرسپولیس؛ ترابی، وارد میشود

این فصل ترابی ۱۶ هفته با این تفاوت که او پاس گل‌های زیادی هم به هم‌تیمی‌هایش نداد و فقط مقابل نساجی، توانست پایه‌گذار گل سرخپوشان باشد. هفته هفدهم و بازی با تراکتور، رونمایی از ترابی در اوج بود. او در این مسابقه هم گل زد، هم نمایش

خوبی داشت و عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد. ترابی پیش از این مسابقه، در هیچ

بازی‌ای نتوانسته بود از متریکا نمره بیشتر از ۸ ‌را‌ کسب کند.

برای مطالعه سایر اخبار و نقل و انتقالات پرسپولیس، فوتبال 360 را دنبال کنید.

 

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود