Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:44:40 GMT

نیروهای مصلح در انتخابات بی طرف هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۹۵۴۷

نیروهای مصلح در انتخابات بی طرف هستند

حجت السلام و المسلمین علیمراد یوسفی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به انتخابات پیش رو در هفته آتی استان البرز، بیان کرد: شهروندان حوزه‌های انتخابی کرج، فردیس و اشتهارد می‌توانند از میان دو کاندیدای کرسی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک نفر را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن تأکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات افزود: سپاه پاسداران به هیچ وجه از هیچ شخصی حمایت نخواهد کرد. 

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه پاسداران در دور قبلی هم در مصادیق دخالت نکرده است، ادامه داد: از مردم دعوت می‌کنیم تا پای صندوق رأی بروند و از کاندیدای مورد نظر خود حمایت کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه انتخاب بین دو نفر سخت نیست، اضافه کرد: رقابت میان کاندیداها نزدیک است، اما تعیین مصداق کار ما نیست حتما مردم خوب تشخیص می دهند در این دور دوم به چه کسی را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: دخالت کردن و تعیین مصداق توهین به شعور مردم است؛ مردم ما فهیم هستند. ما نیز به رأی مردم احترام خواهیم گذاشت و امیدواریم فرد منتخب برای رفع مشکلات کشور گام مؤثر بردارد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین دانش کهن بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با مجموعه معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات با تعامل قابل رفع است، گفت: مشکلات را باید دسته بندی و با تعاملات مرتفع کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت که مأموریت اصلی این معاونت است را توسعه دهیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز محور کار در این مجموعه را اجرای برنامه عملیاتی دانست و تصریح کرد: باید جدیت لازم در اجرای برنامه عملیاتی را از ابتدای سال داشته باشیم که این توانمندی در البرز وجود دارد. باید در راستای جمع آوری و بارگذاری مستندات اهتمام لازم را داشته باشیم تا اقداماتی که انجام می‌دهیم دیده شود.

‌دانش کهن تعامل با دستگاه‌های اجرایی را امری مهم در راستای پیشبرد اهداف برشمرد و افزود: باید با ستاد مرکز ارتباط دوستانه داشته باشیم تا در جریان مشکلات باشند، در استان نیز مدیران اکثراً پای کار بنیاد هستند، لذا بعضی امور صرفاً نیاز به پیگیری دارد. باید ایده سازی و از مسؤولان مطالبه کنیم؛ همچنین باید ظرفیت‌ها را بشناسیم و از آنها در جهت پیشبرد امور بهره گیریم.

وی استفاده از نیروهای مردمی را فرصتی بسیار طلایی دانست و گفت: نیروهای جهادی و مردمی در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر هستند، کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی همچون برگزاری یادواره‌های شهدا توسط این عزیزان انجام شده است، فلذا با بهره مندی از آنها و فعال سازی سایر ظرفیت‌ها اقدامات فاخری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان می‌توان انجام داد.

کد خبر 6091364

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند