Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@14:45:00 GMT

فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌های ساحلی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۹۶۸۶

فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌های ساحلی شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، شصت و هشتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته با ریاست سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در محل کمیته برگزار شد.

در این نشست که از ساعت 15 تا 19 بطول انجامید، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان و احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به همراه اعضای هیات اجرایی و تعدادی از روسای فدراسیون ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک به ارائه و تبیین برنامه 10 ساله آکادمی پرداخت و سپس اعضا به بحث و تبادل نظر و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در این باره پرداخته و مقرر شد تا  برای تصویب نهایی آن در نشست آتی هیات اجرایی بطور اختصاصی به این امر پرداخته شود.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: در ادامه نشست هیات اجرایی مقرر شد برای حضور هیئت اعزامی فدراسیون جودو به دادگاه  CAS حمایتهای لازم صورت پذیرد.

سعیدی خاطر نشان کرد: در نشست امروز هیات اجرایی آقای پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی بعنوان سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی ساحلی سانیای چین که فروردین ماه سال آینده برگزار می شود، انتخاب شد تا از هم اکنون برنامه ریزی و اقدامات مقتضی برای حضور قدرتمندانه صورت پذیرد.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک وزارت ورزش پیمان فخری بازیهای ساحلی کمیته ملی المپیک هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران