Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم دوومیدانی بانوان پلیمر خلیج فارس گفت: رکوردشکنی دوومیدانی کاران زیر 20 سال اتفاق بزرگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سپیده جوان در گفت و گو با خبرنگار دانا در خصوص شرایط تیم بانوان پلیمر خلیج فارس خرم آباد در لیگ دوومیدانی اظهار داشت: امسال برای اولین بار در بخش بانوان وارد رقابت های لیگ شدیم و از مجموع 22 ورزشکار ما 19 نفر در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان هستند که ما ریسک کرده و از آنها در تیم بزرگسالان استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست تیم ما نخبه پروری و استعدادیابی است و در این راه تا حد زیادی هم موفق بوده ایم.

وی افزود: مطمئن باشید از جوانگرایی پشیمان نمیشویم چون آینده دوومیدانی ایران در دستان همین ورزشکاران رده های سنی پایه است که نیاز به توجه بیشتری دارند. شما ببینید تیم ملی بزرگسالان ما در بخش بانوان با دو یا سه ورزشکار به مسابقات بین المللی اعزام میشود و باید قبول کنیم نیاز به پشتوانه سازی داریم.

سرمربی تیم بانوان پلیمر خلیج فارس خرم آباد ادامه داد: ریحانه مبینی که متولد سال 1379 است بعد از 45 سال در مسابقات جایزه بزرگ رکوردشکنی کرد و زهرا عرب رستمی متولد 82 هم رکورد پرتاب چکش در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزیرگسالان را شکست که هر دوی این نفرات عضو تیم ما هستند. این برای ما افتخار بزرگی است که ورزشکاران زیر 20 سال می توانند رکورشکنی کنند.

وی در ادامه به تمجید از مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس پرداخت و گفت: مهندس رحمتی همواره حامی ورزشکاران بوده و نگاه حرفه ای او به ورزش باعث شده تا تیم ما بتواند روز به روز پیشرفت کند. شاید باور نکنید اما خیلی از ورزشکاران ما تا به حال استادیوم از نزدیک ندیده بودند اما در قالب مسابقات لیگ توانایی و شایستگیهای خود را نشان دادند.

جوان در واکنش به این سوال که آیا کرونا تاثیری روی روند آماده سازی تیمش داشته، خاطرنشان کرد: قطعا این ویروس تاثیرات منفی روی کار ما داشته و چند ماه هم ورزشگاه ها بسته بود اما خداراشکر که الان شرایط برای برگزاری مسابقات فراهم شده است. خوشبختانه تیم بانوان پلیمر خلیج فارس خرم آباد با بها دادن به جوانها در حال خدمت به دوومیدانی است و امیدوارم در سالهای آتی چند قهرمان بزرگ تحویل این ورزش دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!

در پی اعتراض یکی از ورزشکاران، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان مجدد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی برای انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون در مجمع انتخاباتی، پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد و در نهایت حسن تفتیان به عنوان رئیس این کمیسیون و حسن تفتیان، کیوان قنبرزاده، مهدی پیرجهان، فرزانه فصیحی، تکتم دستاربندان و الهام هاشمی به عنوان نماینده ورزشکاران حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی، انتخاب شدند.

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی، اعتراض داشت که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است و دو نفر از اعضای غایب (قنبرزاده و فصیحی که خارج از کشورند) بر خلاف آیین‌نامه به صورت تلفنی رای داده‌اند.

این اعتراض به وزارتخانه رسید و در نهایت وزارت ورزش نیز اعلام کرد که باید انتخابات مجدد برگزار شود.

پس از برگزاری مجدد انتخابات، حسین رسولی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد و رسولی، مهدی پیرجهان، سبحان احمدی، تکتم دستاربندان، مریم کاظمی و حمیده اسماعیل‌نژاد نیز به عنوان اعضا حاضر در مجمع انتخاب شدند.

نکته قابل توجه در این زمینه این بود که حسن تفتیان که در انتخابات قبلی با دو رای تلفنی کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شده بود، در انتخابات مجدد رای نیاورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس