Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردانی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: وظیفه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تامین فراورده است و ما در مورد تامین هیچ مشکلی نداریم.

او افزود: در مردادماه امسال و با آغاز توزیع الکترونیکی گاز مایع نسبت به مشابه سال قبل ۲۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد افزایش توزیع داشتیم.

مردانی گفت : با وجود افزایش توزیع، کمبود گاز مایع در استان حرف منطقی نیست بلکه نحوه توزیع مشکل دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی افزود: وظیفه نظارت بر توزیع مناسب سهمیه‌های گاز مایع به عهده ادارات متولی از جمله اداره صمت است و اگر هر اداره طبق وظایف قانونی پای کار بیاید میتوان این مشکل را حل کرد.

اما و اگر‌های ماجرای کمبود گاز مایع همچنان در خراسان‌جنوبی رخ می‌نماید.

یک شهروند از روستای زینی بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، میگوید: از صبح ساعت ۷ برای دریافت یک کپسول گاز آمده ام، ولی نوبتم نشد و باید برگردیم، هرچند دیروز هم آمدم  ولی متاسفانه دست خالی برگشتم.

صف‌های طولانی و دست خالی برگشتن داستان یکی دو روز اخیر نیست بلکه مشکل یک ماهیست که پا برجاست، اکثر مردم ۲ یا ۳ کپسول از روستا آوردند.

بیشتر بخوانید

 افزایش حدود ۱۵ درصدی مصرف ال پی جی در خراسان جنوبی

شخص دیگری گفت: برای سه خانوار سه کپسول گاز آوردم، ولی می گویند باید برای دریافت هر کپسول یک شخص با کارت ملی حضور داشته باشد و گرنه سیلندر تحویل داده نمی شود.

مسئول توزیع سیلندر‌ها در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: بنابر اعلام شرکت پخش فرآورده‌ای نفتی استان، با هر کارت ملی مجاز به دادن یک سیلندر هستیم .

بنا به گفته مدیر شرکت پخش فرآوده‌ای نفتی استان ثبت نام در سامانه تجارت آسان می تواند موضوع را تسهیل کند، اما نیمی از افراد با وجود ثبت نام در سامانه این مشکل را داشتند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز مایع صنعت و معدن شرکت فرآورده های نفتی خراسان جنوبی پخش فرآورده شرکت پخش گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده

مهدی سید هاشمی اظهار داشت: به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودرو‌های نوشماره و چه خودرو‌های دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چرا که از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آن‌ها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • کنعانی: آهِ کودکان و زنان غزه وجدان‌های بیدار را به حرکت درآورده است
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود