Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام اتحاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در جهرم اظهار داشت: تولید روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک در جهرم حقیقت دارد و قابل اثبات است مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اگر نیاز به ماسک برای توزیع در داروخانه‌ها دارد اعلام کند تا در اختیارشان قرار دهیم.

وی با بیان این اینکه مسئولین در بیان مسائل جانب انصاف را رعایت کنند، گفت: تا امروز هیچ گونه سهمیه ماسک با قیمت مصوب دولتی در اختیار جهرم و حتی استان فارس قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم ادامه داد: کارگاه‌های مختلفی در جهرم در حال تولید ماسک هستند و روزانه توان تولید ۷۰ هزار عدد ماسک سه لایه در جهرم وجود دارد.

اتحاد با اشاره به اینکه یک تفاهم نامه میان وزارت صمت و بسیج اصناف کشور برای تأمین پارچه تولید ماسک منعقد شده است، بیان کرد: به همین منظور واحدهای کارگاهی تولید ماسک در جهرم در صورت نیاز به پارچه می‌توانند با مراجعه به بسیج اصناف شهرستان، پارچه مورد نیاز برای تولید ماسک را با قیمت پایین (مصوب) دریافت کنند.

وی تاکید کرد: با توزیع کنندگان ماسک‌های خارجی قاچاق (چینی) در جهرم برخورد می‌شود و ضمن جمع‌آوری آن ماسک‌ها، پرونده آنان به مراجع قضائی ارسال خواهد شد.

اتحاد در پایان از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

کد خبر 5016862

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت فارس ماسک طبی جهرم محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری عاشورا بازگشایی مدارس ماه محرم آمار کرونا بوشهر هفته دولت کرمانشاه گرگان مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان ورزنه در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق موفق به کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا خارجی از وانت پراید در شهر ورزنه شدند.
سرهنگ حسین بساطی افزود: در بررسی کارشناسان پلیس مشخص شد نوشابه‌های انرژی زا خارجی کشف شده بدون مجوز مثبته گمرکی است.
وی گفت: خودرو همراه با نوشابه‌های قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال برابر برآورد کارشناسان توقیف و متهم هم به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید