Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 پیتر استرزوک، مامور سابق اف بی آی که در تحقیقات مرتبط با دخالت احتمالی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا حضور دارد معتقد است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا یک تهدید برای امنیت ملی این کشور محسوب می‌شود.

اخبار بین الملل- استرزوک که به سبب ارسال متن‌های ضد ترامپ از سمت خود اخراج شد، نقشی محوری در تحقیقات مربوط به ایمیل‌های هیلاری کلینتون ، نامزد سابق حزب دموکرات و همچنین مراودات بین روسیه و ترامپ ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، پس از اخراجش تا به امروز سکوت کرده بود. او به تازگی در کتاب جدیدش تحت عنوان «در معرض خطر» ضمن انتقاد از شیوه مدیریتی ترامپ، او را یک تهدید برای امنیت ملی آمریکا خوانده است.

این عامل سابق اف بی آی در این کتاب که قرار است سه شنبه منتشر شود ضمن اذعان به اینکه اف بی آی با دخالت در انتخابات سال ۲۰۱۶ اشتباه بزرگی کرده است به افشاگری در خصوص تحقیقات سیاسی در دولت ترامپ و شخص وی پرداخته است.

استرزوک در ابتدا مخالف تحقیق در ارتباط با اقدامات رئیس جمهور آمریکا برای پیروزی در انتخابات بود. اما اخیرا در یک ارزیابی تند وتیز نتیجه گیری کرده است که ترامپ فردی فاسد و تهدیدی برای امنتی ملی است. تحقیقات وی نشان داده است که ترامپ به دریافت کمک سیاسی از رقبایی مانند روسیه تمایل دارد و در همین راستا برای از بین بردن هر آنچه که آمریکا از آن حمایت می‌کند، تلاش می‌کند.

عامل سابق اف بی آی در کتاب خود اقدامات ترامپ را مخصوصا در زمینه دریافت کمک از روسیه را خلاف میهن پرستی توصیف کرده و معتقد است ترامپ با چنین اقداماتی امنیت ملی آمریکا را به خطر می‌اندازد.

او در بخش دیگری از کتابش تحقیقات آشکار از ترامپ و دولتش را یک اشتباه عنوان کرده و می‌گوید این بررسی‌ها نه تنها موجب خشم جمهوری خواهان شد بلکه دولت ترامپ را به یک دولت پنهان تبدیل کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترامپ کلینتون رئیس جمهور آمریکا روسیه امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا روسیه ترامپ سابق اف بی آی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست

وزارت خارجه صنعا با تاکید بر اینکه آمریکا مانع توقف کشتار علیه نوار غزه می‌شود تاکید کردهدف عملیات‌های یمن فشار برای پایان دادن به تجاوزات دشمن ضد غزه بوده و سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط دولت این کشور دروغ بودن شعارهای دموکراسی آمریکا را ثابت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن با صدور بیانیه‌ای درباره تحولات اخیر و تحرکات متجاوزانه آمریکا و متحدانش در منطقه اعلام کرد که ایالات متحده مانع اصلی صلح در یمن (اشاره به بحران جنگ یمن) بوده و همچنین از توقف کشتار و جنایت در نوار غزه جلوگیری می‌کند.

وزارت خارجه صنعا تاکید کرد که عملیات‌های یمن با اهداف انسانی انجام می‌شود و هدف آن فشار آوردن برای توقف تجاوزات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و رفع محاصره این منطقه است. این یک خواسته بشردوستانه بوده و باید به آن پاسخ داده شود.

وزارت خارجه صنعا در ادامه کرد که حل و فصل بحران یمن ربطی به آنچه که در دریای سرخ می‌گذرد ندارد و به سازمان ملل تاکید شد که نقشه‌ای (نقشه صلح) که با طرف سعودی به دست آمده ربطی به حوادث غزه ندارد و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نباید هیچگونه دخالتی در آن داشته باشند.

این وزارتخانه تاکید کرد که صحبت های «تیم لیندرکینگ» فرستاده آمریکا در یمن موید این است که آمریکا مانع برقراری صلح در یمن و جلوگیری از توقف کشتار جنایتکارانه در غزه و رفع محاصره این منطقه می‌شود.

واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکادرخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل

در ادامه این بیانیه آمده است که آمریکا در برابر اراده همه ملت‌های جهان از جمله ملت خودش ایستاده ؛ ملتی که مخالفت خود را با مشارکت دولت جو بایدن در جنایات شنیع صهیونیست‌ها علیه مردم غزه اعلام کردند.

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در ادامه به خیزش دانشجویی عظیم در آمریکا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی و همبستگی مردم و دانشجویان آمریکایی با مردم فلسطین در نوار غزه اشاره و اعلام کرد که دولت آمریکا به جای پاسخگویی به این مطالبات جهانی به سرکوب وحشیانه دانشجویان خود متوسل شده و همین امر بار دیگر دروغ بودن شعارهای آمریکا درباره دموکراسی را آشکار کرد.

پیش از این هم دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان آمریکایی طرفدار غزه در دانشگاه‌های این کشور توسط مقامات آمریکایی را محکوم و از مواضع اخلاقی معترضان آمریکایی که نشانگر افزایش آگاهی اجتماعی آن‌ها است، تشکر و قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که سرکوب بدون دلیل معترضان، دروغ بودن ادعاهای مقامات آمریکایی مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی را آشکار می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • آیزنکوت: اسموتریچ و بن غفیر تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست