Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دبیرکل جبهه ایستادگی کشور، طی سفری چند روزه به استان فارس و شهر شیراز به دیدار علما و بزرگان شیراز رفت.

  در این سفر علاوه بر حضور در جلسات جبهه ایستادگی در فارس به همراه اعضای شورای مرکزی به دیدار آیات عظام ملک حسینی و کلانتری نیز نائل آمدند.

در دیدارهای انجام شده، عبدالحسین روح الامینی خلاصه ای از تاریخچه جبهه ایستادگی و انگیزه شکل‌گیری ، سوابق و فعالیتهای جبهه را به این شرح بیان کرد: جبهه ایستادگی ایران اسلامی معروف به حزب ایستادگی ایران یکی از دو بال اصولگرایی در ایران محسوب می‌شود که به پیشنهاد محسن رضایی تأسیس شد و در حال حاضر یک دهه از فعالیتش نیز میگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این جبهه با توجه به شرایط پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و آثار و عوارض بداخلاقی‌های آن دوران، سوءتعبیر و برداشت‌های اولیه تا حد مقابله با نظام و شکل‌گیری جریان فتنه، بروز جریان‌های انحرافی، وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور، شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، وعده نائل آمدن به چشم‌انداز در افق ۱۴۰۴ و مطالبات نسل جدید همچنین شرایط تحول‌آفرین حوزه‌های علمی، آموزشی و فناوری در سطح جهان را به عنوان ضرورت‌هایی برای تشکل و اعلام موجودیت خود عنوان کرده است.

روح الامینی اظهار داشت: این جبهه با حضور و حمایت شخصیت‌های سیاسی، انقلابی، فرهنگی و احزاب و تشکل‌هایی چون «حامیان ولایت»، «حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی»، «جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی»، «جمعیت جوانان انقلاب اسلامی»، «جمعیت پیروان حضرت زینب (س)»، «حزب سبز»، «حزب نیک اندیشان ایران اسلامی»، «انجمن بین المللی جنبش ضد صهیونیستی»، «مجمع اسلامی آرمان ملت ایران»، «خدمتگزاران ایران اسلامی» و «حزب اسلامی ایران زمین» فعالیت‌های خود را آغاز کرد و تمام فعالیتهایش در مسیر وحدت دلسوزان انقلاب و نظام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بر اساس اصول و راهبردهای رهبری معظم انقلاب (مد ظله العالی) است.

دبیرکل جبهه ایستادگی کشور گفت: جبهه ایستادگی در حال حاضر بیش از ۱۰ درصد از کرسی‌های مجلس را در اختیار دارد و امیدواریم با شروع مجدد فعالیتهای احزاب و گروه‌هایی چون جمنا و شانا و... گسترده تر شدن چتر ائتلاف، شاهد بروز فعالیتهای مفید و مستمری باشیم که مسیر رشد و توسعه انقلاب و نظام اسلامی را هموارتر نماید.

آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نیز در دیدار با اعضای جبهه ایستادگی که در مدرسه خان صورت گرفت، پس از خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور جوانان مومن و انقلابی و پای کار در این جبهه اظهار داشت: مبنای پیشرفت و تحقق آرمانها، هدفمند و با برنامه و در خط ولایت حرکت کردن است.

او ضمن یادآوری و قدر دانی از تجربه موفق ائتلاف نیروهای انقلاب و احزاب فعال در انتخابات اخیر، حضور پررنگ و ارزشمند مردم در انتخابات را تاییدی دوباره بر نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و نوعی رفراندوم توصیف کرد و افزود: در سایه همدلی و توجه عمیق به حاصل و محصول انقلاب است که می‌توان به جهانی سازی و جهانی شدن فکر کرد و در این میان نقش جوانان در گسترش همدلی بسیار مهم است و با مشورت و اولویت‌بندی صحیح این مسیر سریعتر طی خواهد شد.

وی به روز شدن احزاب ، حرکت صحیح و هماهنگ همچنین استفاده از علم روز را از ضروریات کار تشکیلاتی دانسته و ثابت قدم و گوش به فرمان ولایت بودن را به جوانان حاضر در احزاب و فضاهای سیاسی_اجتماعی  گوشزد کرد.

 در دومین دیدار اعضای جبهه ایستادگی فارس، با حضور دبیرکل، پای صحبت و رهنمودهای آیت الله کلانتری از نمایندگان استان فارس در مجلس خبرگان رهبری  نشستند.

در این دیدار که با گزارش عملکرد امین اسکندری دبیر جبهه ایستادگی در استان فارس شروع شد؛  روح الامینی نیز خلاصه ای از عملکرد و روابط جبهه ایستادگی با دیگر احزاب را بیان کرد و ضمن اشاره به ضرورت استفاده بیشتر اعضای جوان جبهه فارس از محضر علما، خواستار تداوم این ارتباطات و نشست ها شد.

آیت الله کلانتری با تاکید بر ضرورت نظم و برنامه‌ریزی به لزوم حرکت تشکیلاتی احزاب اشاره کرد و گفت با توجه به برنامه‌ریزی دقیق دشمن لازم است که احزاب هوشمندانه‌تر به فعالیتهایشان بپردازند و از شیوه های نو و تازه در جذب حداکثری اقشار مختلف خصوصا جوانان استفاده نمایند.

بررسی جریانات گذشته و عبرت گرفتن از سیر تحولی و تجارب احزاب، از دیگر سفارش های آیت الله کلانتری به اعضای جبهه ایستادگی بود.

روح الامینی در نشست اختصاصی اعضای مرکزی جبهه و نمایندگان شهرستان ها، به ضرورت جذب سلائق اشاره کرد و استفاده از ظرفیت فضای مجازی همچنین برگزاری وبینارها و نشست ها در این فضا را خواستار شد و گفت: در این شرایط کرونایی، عدم امکان حضوری در جلسات نباید منجر به کمرنگ شدن فعالیتها شود و شما باید با برنامه‌ریزی و تشکیل کانون های مختلف و گسترش روابط در فضاهای حقیقی و مجازی فعالیتهای جبهه را به صورت گسترده تر در تمام سطوح دنبال نمایید.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز انقلاب اسلامی احزاب روح الامینی آیت الله ملک حسینی آیت الله کلانتری فارس جبهه ایستادگی ایران اسلامی روح الامینی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دستگردی عصر شنبه در همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی اظهار کرد: «حج؛ قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» به عنوان شعار حج سال آینده انتخاب و اعلام شد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه قرآن و حج محور وحدت جامعه اسلامی است، گفت: در مراسم حج باید به سمت معرفت افزایی حرمت کنیم.

دستگردی ادامه داد: یکی از پرهیزهای توصیه شده در ایام حج پرهیز از بازار گردی‌های بی رویه است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این زمینه تاکید فراوان کرده‌اند.

وی افزود: پسندیده است که هدیه برای عزیزانمان را از تولیدات داخل خراسان جنوبی و داخل کشور تهیه کنیم که در سرزمین وحی بیشتر وقت خود را به عبادت و بهره گیری از یاد خدا در مسجد الحرام و مسجد النبی اختصاص یابد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: در ایام حج در هتل هر چهار زائر با اخلاق‌های متفاوت در یک اتاق اسکان خواهند داشت و از این نظر زائران با یکدیگر همدلی و صبوری داشته باشند.

وی اظهار کرد: در حج تمتع سال جاری هزار و ۶۰۰ زائر از خراسان جنوبی در قالب ۱۱ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

دستگردی گفت: اعزام زائران خراسان جنوبی اوایل خرداد ماه خواهد بود ولی زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

وی یادآور شد: زائران حج نمایندگان ایران بزرگ و انقلاب اسلامی هستند و پرچمدار عزت و کرامت کشور خواهند بود.

همچنین در این مراسم رئیس پلیس فرودگاه استان نیز توصیه‌های را به زائران بیان کرد.

کد خبر 6096493

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • تحرک بین المللی دانشجویان انتقال فناوری به جهان را تسهیل می‌بخشد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب