Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، نشست ستادی ساماندهی حمل‌ونقل دانش‌آموزان با حضور دبیر شورای عالی ترافیک شهرهای کشور و مدیرکل حمل‌ونقل وزارت کشور محمدیان یزدی، ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و رئیس اداره انجمن اولیاومربیان استان البرز در دفتر انجمن اولیاومربیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- مدیرکل دفتر انجمن اولیاومربیان در این نشست با اشاره به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامتی و تأمین امنیت جسمی، تربیتی و روانی دانش‌آموزان در خودروهای تحت پوشش شرکت‌های پیمانکاری دارای پروانه حمل‌ونقل از شهرداری‌ها و بخشداری‌ها خواستار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ‌ شده از سوی وزارت کشور شد.

نورعلی عباسپور تصریح کرد: نظر به اهمیت رفت‌وآمد دانش‌آموزان روستایی با تشکیل کارگروه استانی حمل‌ونقل دانش‌آموزان تمهید مقدمات تأمین خودروهای موردنیاز اندیشیده می‌شود.

وی ادامه داد: مدیران مدارس از ظرفیت انجمن اولیاومربیان مدرسه برای نظارت بر رعایت نرخ نامه ابلاغی شورای اسلامی هر شهر و رعایت پروتکل بهداشتی توسط رانندگان استفاده کنند.

نماینده وزارت کشور نیز در این نشست گفت: وزارت کشور آماده همکاری تنگاتنگ با وزارت آموزش‌وپرورش در این زمینه است، لذا این وزارتخانه برای تأمین خودروی مورد نیاز در شرایط فعلی که مدارس در برخی از روزهای هفته بر اساس پروتکل بهداشتی آموزش حضوری دارند در حال بررسی برای روش‌های مکمل (شرکت‌های تاکسی‌تلفنی) در کنار روش سنتی تأمین خودروهای حمل‌ونقل است تا خانواده‌ها روش‌های متنوعی برای رفت‌وآمد فرزندانشان به خانه و مدرسه داشته باشند.

همچنین؛ مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور نیز بر ارتقای سامانه پایش ناوگان حمل‌ونقل دانش‌آموزی «سپند» تأکید و اظهار کرد: این سامانه برای استفاده ادارات انجمن اولیاومربیان استان‌ها و مناطق و مدیران مدارس و والدین آماده ‌شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترافیک حمل ونقل وزارت آموزش وپرورش آغاز سال تحصیلی جدید حمل ونقل دانش آموزان ساماندهی حمل ونقل انجمن اولیاومربیان حمل ونقل دانش دانش آموزان وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد

روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه، سومین دوره مسابقات کیدکد با هدف شناسایی دانش‌آموزان مستعد در زمینه برنامه‌نویسی و رباتیک در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حمایت روبیکا و حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز از سنین ۷ تا ۱۷ سال از سرتاسر ایران برگزار شد. هدف این رویداد ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی وکشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک بود. این رقابت‌ها به‌صورت زنده از سوپراپلیکیشن روبیکا پخش شد.

در سومین دوره کیدکد شرکت‌کننده‌ها در لیگ‌های مختلف از جمله اسکرچ، اپلیکیشن‌سازی با موبایل، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM و همچنین لیگ برنامه‌نویسی بر روی سخت افزار(IOT)، لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و لیگ جهانی WRO به رقابت پرداختند.

در پایان دانش‌آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. نتایج نهایی این دوره از مسابقات در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه طی مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد. در مراسم اختتامیه که با حضور مدیران و مسئولان دانش‌آموزی برگزار می‌شود، از برندگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

روابط عمومی روبیکا در مورد هدف حمایت از رویداد «کیدکد» گفت: «پلتفرم روبیکا در سال جاری سیاست‌های جدیدی را برای حمایت از کسب و کارهای نوین و دیجیتال پیش رو گرفته است و با شعار «زندگی دیجیتال با روبیکا» تلاش می‌کند تا سرویس های متنوعی را به این سوپراپلیکیشن اضافه کند. بدون شک، حمایت از نسل آینده‌ساز کارآفرین و متخصص، از مسئولیت‌ها و وظایف روبیکا است و ما در این راستا تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.»

دیگر خبرها

  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال