Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:11:25 GMT

سد قدرونی راور استان کرمان با فرمان وزیر نیرو آبگیری شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۱۱۶۲

سد قدرونی راور استان کرمان با فرمان وزیر نیرو آبگیری شد

گروه استان‌ها- با حضور اردکانیان وزیر نیرو آبگیری سد قدرونی راور با حجم مخزن ۴۴ میلیون متر مکعب در استان کرمان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از راور، با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو آبگیری سد قدرونی راور با حجم مخزن 44 میلیون متر مکعب و با اعتباری بالغ بر 97 میلیارد تومان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو در نوزدهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سفر به استان کرمان به طور همزمان  7 طرح صنعت آب و برق با اعتبار 434 میلیارد تومان به طور همزمان را افتتاح می‌کند.

وزیر نیرو: 17.5 درصد جمعیت ایران به آب پایدار دسترسی ندارندموافقت وزیر نیرو برای تامین منابع مالی خط دوم انتقال آب به یزد از محل پیش خرید برق‌سیدنظام موسوی: آب شرب ‌مردم ‌"دشتیاری" ‌بسیار بی‌کیفیت و کاملاً غیربهداشتی است/ یک بطری ‌برای وزیر نیرو خواهم برد‌

بهره‌برداری از پست 400/132 کیلوولت جیرفت و فاز اول پست 400/230 کیلوولت نیروگاه شوباد کهنوج جمعا با اعتبار 288 میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو در برنامه است.

خط 132 کیلوولت اسماعیلی- فاریاب و پست مدولار 20/230 کیلوولت کهنوج در مجموع با اعتبار 34 میلیارد تومان از دیگر طرح هایی است که در سفر وزیر نیرو افتتاح می‌شوند.

20.5 کیلومتر دومداره از خط 230 کیلوولت ارتباطی نیروگاه زرند با اعتبار 5 میلیارد تومان و یک دستگاه فیدر 400 کیلوولت خط در پست نیروگاه کرمان با 10 میلیارد تومان اعتبار با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم حضور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر نیرو به استان کرمان است.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان میلیارد تومان استان کرمان وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور

 در آیین سی‌وپنجمین جشنواره ملی امتنان که به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر برگزار شد از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحد‌های نمونه صنعتی کشور قدر دانی شد. 

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی مقامات کشوری نیز حضور داشتند، از جناب آقای رضا بهاالدینی، برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان، تجلیل و لوح تقدیر و تندیس توسط رییس جمهور به ایشان اهدا شد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم