Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی فتحی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در رابطه با فعالیت این شرکت، اظهار کرد: این شرکت دانش‌بنیان در حوزه تولید فـرآورده‌های دارویی چون داروهـای ضـد سرطان(پروستات، پستان)، داروهای بیماری زنان - ناباروری و بلوغ زودرس در کودکان زیر نظر متخصصان با تجربه، محصولات خود را تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این شرکت دانش‌بنیان بر یک بستر تحقیقاتی و پژوهشی و با بهره‌گیری از توان علمی بالای اعضای خود در درسال 1388 به عنوان یک شرکت دانش بنیان آغاز به کار کرد. ساخت فراوده‌های دارویی با سطح دانش فنی بالا و از لحاظ کیفی هم‌تراز با محصولات خارجی و با قیمتی رقابتی، در دستور کار این شرکت قرار داشته و دارد.

مدیرعامل این شرکت افزود: این شرکت، بعد از آمریکا، به عنوان دومین شرکت دارویی دارای فناوری In Situ Forming جهان مطرح است. این سامانه از پیشرفته‌ترین روش‌های نوین دارو رسانی است. همچنین این شرکت با بهره‌گیری از توانایی‌های بالای سرمایه انسانی خویش، نه تنها توان پاسخگویی به نیازهای دارویی کشور را دارد، امکان صادرات فراورده‌های دارویی و دانش فنی را نیز به سایر کشورها نیز دارد.

وی‌ تأکید کرد: شرکت ما یکی از شرکت‌های دارویی پیشرو و به‌سرعت در حال رشد در زمینه مدیریت، تولید، توزیع و صادرات مواد دارویی فعال (APIs) و FDFها در منطقه خاورمیانه هستیم. با توجه به داشتن امکانات تولیدی دارای مجوز GM، ما معتقدیم که می‌توانیم محصولاتی با تمرکز استراتژیک بر بهبود بهره‌وری از طریق هزینه پایین و کیفیت بالا، به مشتریان خود عرضه کنیم.

فتحی ادامه داد: تمرکز این شرکت دانش‌بنیان بر تولید و تجاری‌سازی داروهای نوآورانه برند شده و داروهای عمومی و بدون نسخه (OTC) کیفیت بالا است که در بسیاری از کشورها به بازار عرضه می‌شوند.

وی با بیان اینکه این شرکت تنها تولیدکننده د رکشور است، گفت: هم‌اکنون 70 درصد نیاز بازار توسط این شرکت تامین می‌شود. تمام داروهای تولیدی مجوزهای ملی و بین‌المللی را اخذ کرده است. در حال حاضر محصولات تولیدی به کشورهای عراق و سوریه و چند کشور دیگر صادر می‌شود.

فتحی با اشاره به اینکه در این شرکت 70 نفر به صورت مستقیم با این شرکت همکاری می‌کنند، گفت: پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان سال به 90 نفر برسد. همچنین قرار است تا سال آینده چندین محصول جدید وارد بازار شود.

وی درباره تحقق جهش تولید‌، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی حاکم در کشور تولید داخل رونق بیشتری پیدا کرده تا جاییکه در بسیاری از بخش‌ها واردات کاهش یافته و یا ممنوع شده است. این موضوع بیانگر این است که در صورت ادامه روند فعلی شاهد جهش تولید در کشور خواهیم شد.

انتهای پیام/

169 / 336 تولید دارو داروی سرطان صادرات دانش بنیان تحقیقات پژوهش تجاری سازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تولید دارو داروی سرطان صادرات دانش بنیان تحقیقات پژوهش تجاری سازی شرکت دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم

بهنام خسروی معاون امور صنایع صمت چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت دانش بنیان در شهرکرد با تولید انبوه توانسته نیاز کشور به محور چرخ خودرو یا همان اکسل را به روش دانش بنیان تأمین کند.

وی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودرو‌های پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

خسروی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده است، گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.
وی اظهار کرد: برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید

ساخت ضدیخ جایگزین نمک جاده در چهارمحال و بختیاری

خسروی گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور