Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@03:59:21 GMT

کروس: زیدان بهترین مربی قابل تصور است

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۱۲۲۰

کروس: زیدان بهترین مربی قابل تصور است

تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید با ستایش زیدان سرمربی این تیم می‌گوید زیدان بهترین مربی‌ای است که یک فوتبالیست می‌تواند تصور کند.

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید می‌گوید زین الدیدان زیدان بهترین مربی‌ای است که یک بازیکن می‌تواند تصور کند. او همچنین گفت زیدان در حال حاضر در رئال همه چیز را تحت کنترل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زیدان در حال حاضر در میانه دومین دوره سرمربی گری در رئال مادرید است. اولین دوره هدایت رئال توسط او به سالهای 2016تا 2018 برمی گردد که موفق شد با رئال سه بار پیاپی قهرمان چمپیونزلیگ و یک بار قهرمان لالیگا شود.

 

 

تونی کروس در گفتگو با یک نشریه سوئیسی از رویکرد منحصربفرد زیدان به مربی گری صحبت کرد و گفت: " زیدان رویکرد خاصی به مربی گری دارد و چون خودش یک بازیکن بزرگ بوده این برای او مزیت بزرگی حساب می‌شود. زیدان می‌داند بازیکنان را چطور باید سر ذوق بیاورد. او می‌داند بازیکن رئال مادرید بودن یعنی چه. او دانش خود را به بهترین شکل ممکن انتقال می‌دهد".

 

ستاره رئال در ادامه گفت: " زیدان ستاره‌هایی که زیر نظرش هستند را عالی مدیریت می‌کند. او با تک تک بازیکنان تماس چشمی برقرار می‌کند و همه چیز در باشگاه را تحت کنترل دارد. زیدان از نظر تکنیکی هم عالی است و بهترین مربی‌ای است که می توان تصور کرد".

 

 

تونی کروس زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تونی کروس زیدان سرمربی رئال مادرید بهترین مربی رئال مادرید تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل

مایورکا ۰-۱ رئال مادرید

رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا

رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید

 

منبع:طرفداری 

 

دیگر خبرها

  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • گل وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ روی پاس دیدنی تونی کروس (بایرن مونیخ 0-1 رئال مادرید)
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا