Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:52:24 GMT

سلامت روان دانشجویان در دوران کرونا ارزیابی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۱۳۸۳

سلامت روان دانشجویان در دوران کرونا ارزیابی می‌شود

مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان، طرح سنجش سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران را در پی شیوع ویروس کرونا برگزار می‌کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با پیدایش و شیوع ویروس کرونا در جهان و تأثیرات گسترده آن بر زندگی مردم ایران و جهان، فرم پرسشنامه‌ای با همین موضوع ویژه تمامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران تهیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران قصد دارد با این فرم تأثیرات احتمالی این شرایط را بر دانشجویان ارزیابی کند و پس از ارزیابی به دانشجویان داوطلب در صورت تمایل، خدمات مشاوره‌ای و درمانی حضوری و آنلاین ارائه کند.

براین اساس، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌توانند با تکمیل پرسشنامه و ارسال آن به صورت آنلاین در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همایش علمی دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در محور‌های حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور، دانشگاه دوستدار خانواده برگزار شد.

در این همایش هفت نفر از پژوهشگران حوزه خانواده در موضوعاتی چون «اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی»، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، «الگو‌ها و مدل‌های سطح حکمرانی سلامت خانواده»، «استاندارد‌های سلامت خانواده و رشد و تعالی خانواده»، «سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده» و «تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده» صحبت کردند.

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران