Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:53:59 GMT

آسفالت تقاطع «نهالستان» طی چند روز آینده

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۱۴۷۲

آسفالت تقاطع «نهالستان» طی چند روز آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و نماینده معین شهرستان بهار از روند احداث راه‌آهن همدان ـ سنندج بازدید کرد.

طول این راه‌آهن ۱۵۱ کیلومتر است که ۳۳ کیلومتر آن در حوزه شهرستان بهار قرار دارد، یک ایستگاه در «روستای دینارآباد» پیش‌بینی شده و با راه‌اندازی این خط ریلی بسیاری از محصولات کشاورزی شهرستان و سفال و سرامیک از این خط صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از زیرگذر نهالستان از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام فلاحی بود که در جریان این مراسم اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم شهرستان به ویژه شهر بهار توجه به تقاطع نهالستان بود زیرا در طول سال متاسفانه شاهد وقوع تصادف‌های زیادی را در این مسیر بودیم.

وی گفت: از این تقاطع روزانه تعداد زیادی ماشین حامل مواد اولیه، کالای تولیدی و نیروی انسانی شهرک صنعتی تردد می‌کنند که باید هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکل آن اقدام می‌شد که خوشبختانه طی چند روز آینده آسفالت این مسیر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی همدان محصولات کشاورزی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،مجید صفدریان افزود: مراسم خاکسپاری حاجیه خانم عظیمی مادر شهید «دادگری» امروز چهارشنبه در آرامستان روستای قایش شهرستان رزن برگزار شد.

شهید ابراهیم دادگری در هشتم مردادماه ۱۳۴۷ در روستای قایش از توابع شهرستان رزن به دنیا آمد، پدرش فتحعلی و مادرش شایسته نام داشت. تا پایان سطح یک (اتمام لُمعتین) در حوزه علمیه درس خواند، طلبه بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

ششم تیرماه ۱۳۶۶ با سمت فرمانده گروه رزمی لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) در ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش به دست، سر و پا‌ها به شهادت رسید. مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

محمد دادگری فرزند دیگر این بانو نیز جانباز ۲۵ درصد جبهه‌های جنگ بود.

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • رخ نمایی بهار در طبیعت زیبای روستای فندخت شهرستان زیرکوه
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور