Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@09:25:07 GMT

درخواست عمو پورنگ از وزرای محترم بهداشت و آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۱۵۷۰

درخواست عمو پورنگ از وزرای محترم بهداشت و آموزش و پرورش

در پی بازگشایی مدارس و ترس عمومی ناشی از شیوع ویروس کرونا، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) از وزرای محترم بهداشت و آمورش و پرورش، درخواست کرد تا بیشتر به فکر بچه‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داریوش فرضیایی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

"تو رو خدا مواظب بچه هامون باشید.
وریر محترم بهداشت، وزیر محترم آموزش و پرورش، این بچه‌ها جگر گوشه‌های خانواده هاشون هستند، طوری نشه که فردا خدایی ناکرده فاجعه‌ای غیر قابل جبران رقم بخوره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنده نه کارشناسم، نه تحلیلگر، نه تصمیم گیرنده. ولی به عنوان یک کاراکتر کودک، عاجزانه از شما بزرگواران استدعا دارم، لطفاً درست ترین و منطقی‌ترین و علمی ترین و عاقلانه ترین تصمیم رو اتخاذ بفرمائید."

کد خبر 442967

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زنگ بازگشایی مدارس بازگشایی مدارس داریوش فرضیایی عمو پورنگ مدارس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد

علیزاده گفت: طی دوره اول نمایندگی‌ام در مجلس شورای اسلامی، از طریق دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در دامغان اقدام شد که نتیجه‌بخش نبود.

وی به سابقه موافقت برای توسعه آموزش و خدمات پزشکی در دامغان اشاره کرد و ادامه داد: طی توافق با وزارت علوم، مقرر شد که طی افقی چهار ساله رشته های دانشکده علوم پزشکی در دانشکده بهداشت در دامغان اضافه شود و پس از آن برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی اقدام شود که بسیار زمان‌بر بود.

علیزاده اضافه کرد: با توجه به زمان طولانی تا چهار سال آینده و طی مراحل اداری لازم برای آن، دیدارهایی با دولتمردان و مسوولان مربوطه انجام شد و در نهایت، مهرماه سال گذشته در دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قول مساعد در خصوص ایجاد دانشکده داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ساختمان سازی، بیشترین حوادث کار را در لرستان دارد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • تغییر چهره بازیگر مهمان مامان مهرجویی بعد از ۲۰ سال | ببینید
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید