Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اکرم خانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   گفت: با توجه به هزینه بالای یک دستگاه اتوبوس جدید (۳ میلیارد تومان) و عدم توان مالی سازمان برای خرید آن، تصمیم به بازسازی اتوبوس‌های فرسوده گرفته شد که در حال حاضر دو دستگاه اتوبوس بازسازی شده با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیون تومان به ناوگان حمل و نقل شهر اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در ماه‌های گذشته نیز یک دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به چرخه حمل و نقل شهری بازگشت.
اکرم خانی با اعلام اینکه استاندارد عمر هر اتوبوس ۱۰ سال است گفت: متأسفانه ۷۰ درصد از اتوبوس‌های سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر عمر بالای ۱۲ سال دارند که این مشکل خدمات دهی ما را به شهروندان عزیز دچار چالش نموده است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر اظهار امیدواری کرد: ان شاء الله در آینده نزدیک ۷ دستگاه اتوبوس بازسازی شده دیگر به ناوگان حمل و نقل شهرداری اضافه خواهد شد.
اکرم خانی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ دستگاه اتوبوس فعال در شهر روزانه بالغ بر ۲۰ هزار نفر از شهروندان را جابجا می‌کند گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر در راستای خدمات دهی هر چه بهتر به شهروندان ارجمند از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد بود.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل شهرداری شاهین شهر اتوبوس بازسازی شده دستگاه اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد

مهدی چمران در جمع مهندسان و معماران خراسان شمالی گفت: اگر شهر و شهرداری بجنورد به این نتیجه برسد که به اتوبوس‌های برقی نیاز دارند از ظرفیت‌های موجود برای تهیه این اتوبوس‌ها و بهره‌مندی مردم بجنورد از آنها استفاده می‌کنیم.

او گفت : این امر باید نیازسنجی و مورد مطالعه قرار گرفته ومیزان تاثیر آلودگی ناوگان حمل و نقل در کاهش کیفیت هوا نیز مورد بررسی قرار گیرد تا ضرورت تامین این ناوگان تشخیص داده شود.

رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه ناوگان برقی قیمت بالا و البته دوام بیشتری دارد افزود: نداشتن آلودگی سوخت و صوت از مزایای این ناوگان است.

او در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از ورود نما‌های رومی به شهر‌ها گفت: باید در بهبود سیما و منظر شهری کار شود، معماری رومی وارداتی است وباید به ویژه برای ساختمان‌های مسکونی ممنوع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد