Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رسانههای آمریکایی با انتشار چاپ کتاب «بی وفایی» مایکل کوهن، وکیلی شخصی سابق دونالد ترامپ که سال ها برای وی کار کرده بود، به این نکته اشاره دارند که وی وکیلی بود که سال ها بسیاری از موارد خلاف وی را پوشش داده و شاهدی بر تمامی این اتهمات است، اما وی وکیلی شد که به جای موکلش و با وجود اشراف بر آنچه ترامپ پیش و چه در جریان کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶میلادی مرتکب شده بود، به جای وی به زندان فدرال افکنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری «سی. ان. بی. سی» (cnbc) دراین باره می نویسد: کوهن که به تازگی به دلیل مصون ماندن از همه گیری ویروس کرونا از زندان فدرال خارج شده و در بازداشت خانگی در نیویورک به سر می برد این کتاب را به تازگی نوشته و انتظار می رود روز پنجشنبه انتشار یابد.

سی. ان. بی. سی در ادامه گزارش می دهد: کوهن در مقدمه این کتاب نوشته است؛ «این کتابی نیست که رئیس جمهوری آمریکا بخواهد شما آن را بخوانید.»

بنابراین گزارش، کوهن در مقدمه این کتاب می نویسد: آخرین کلامی که می توانم با اعتماد کامل بگویم این است همانطوری که شما در حال ورق زدن صفحات این کتاب هستید و برای نخستین بار دونالد ترامپ واقعی را مشاهده می کنید، این آن کتابی نیست که رئیس جمهوری آمریکا بخواهد شما آن را بخوانید.

سی. ان. بی. سی با اشاره به مقدمه این کتاب گزارش می دهد: کوهن در این کتاب نوشته است؛ «ترامپ تلاش کرد تا خود را به دنیای ولادمیر پوتین و محفل میلیاردرهای فاسد اولیگارش وی وارد کند، من اینها را می دانم چراکه خود مجری این کارها بودم».

به گزارش رسانه های آمریکایی، وکیل شخصی پیشین ترامپ که عضو حلقه داخلی نزدیکان او بوده و به کارچاق کنی برای ترامپ اعتراف کرده، او را متقلب، دروغگو، حقه باز، زورگو، نژادپرست، متجاوز و و فریبکار توصیف کرده که از مقام و منصب ریاست جمهوری اختصاصا برای دستیابی به سود مالی شخصی خود، استفاده می کند.

کوهن خواستار محاکمه و زندانی شدن ترامپ شد

تارنمای خبری آمریکایی «هیل» (TheHill) نیز روز گذشته (یکشنبه) در این باره گزارش داد: دراین کتاب کوهن خود را بعنوان «شاهدی مهم» بر «توطئه حق السکوت» می داند که قادر است پس از خروج ترامپ از کاخ سفید آنها را علیه وی به کار برد.

کتاب مایکل کوهن ترامپ را به «فساد» و «تقلب» متهم می کند.

هیل نوشت: کوهن در کتاب خود، ترامپ را «سرکرده جرائم سازمان یافته» و «استاد در فریبکاری» خوانده و افزوده   «او نیز مثل من در مورد جرایم رخ داده، گناهکار است و باید به زندان برود».

کوهن دراین باره گفته است: اعتراف می کنم که هرگز درک نکردم که چرا خوش خدمتی ترامپ تا این اندازه برایم معنا داشت، حتی تا به امروز نیز پاسخ درستی برای آن نیافته ام.

قیمت این کتاب ۳۲ دلار و ۵۰ سنت بوده و چنانچه خواننده ای قصد خرید این کتاب با امضای نویسنده آنرا داشته باشد باید مبلغ ۴۰ دلار پرداخت کند.

کوهن  که در سال ۲۰۱۸میلادی به دلیل تقلب مالیاتی، نقض قوانین مالی مبارزات انتخاباتی، اقرار به دروغ گفتن به کمیته سنا و پرداخت حق السکوت به هنرپیشه های غیراخلاقی که تمامی آنها به گفته کوهن، به دستور ترامپ صورت گرفته بود، از سوی دادگاه فدرال به سه سال زندان محکوم شد.

**۱۳۰۲**

برچسب‌ها ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

کد خبر 6094167

دیگر خبرها

  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش
  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان