Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، حق واگذاری و نقل و انتقال امتیاز خود را ندارند، گفت: به متقاضیان توصیه و تاکید می‌شود که امتیاز خود را از دست نداده و به دیگران واگذار نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هرگونه نقل و انتقال امتیاز طرح اقدام ملی مسکن، غیرقانونی و تخلف بوده و قرارداد طرفین نیز در هیچ مرجعی قابل رسیدگی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به دلیل مجهول‌المالک بودن امتیازات، هیچکدام از مشاوران املاک و دفاتر اسناد رسمی نیز اجازه معامله و ثبت اسناد را ندارند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به قرعه‌کشی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان، گفت: پس از نظرسنجی از متقاضیان برای ثبت اولویت پروژه‌های خود، قرعه‌کشی در روز چهارشنبه هفته گذشته به صورت نرم‌افزاری و با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و بازرسی، انجام و نتایج آن نیز پنج‌شنبه به بانک عامل، اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ فردی در نتایج قرعه‌کشی‌ها دخالت نداشته و به صورت سیستمی انجام شده است، خاطرنشان کرد: نتایج قرعه‌کشی در روز شنبه هفته جاری از طریق پیامک به متقاضیان اعلام شده است.

شاهین‌فر با اشاره به اعتراض برخی متقاضیان نسبت به نتیجه قرعه‌کشی افزود: متقاضیان یا باید نتیجه قرعه‌کشی را بپذیرند و یا انصراف دهند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار داشت: متقاضیان پس از عقد قرارداد می‌توانند واحدها را با سلیقه خود انتخاب کنند که البته آن هم بستگی به نحوه واریز منظم اقساط هزینه ساخت واحدها در زمان‌های اعلام شده دارد.

وی گفت: متقاضیان باید توجه داشته باشند که تمام واحدهای طرح اقدام ملی مسکن حتی زمین‌های 99 ساله در غرب شهر زنجان نیز مطلوب و باکیفیت هستند.

شاهین‌فر با تاکید بر اینکه اقدام ملی مسکن، طرح بسیار خوبی برای خانه‌دار شدن مستاجران است، تصریح کرد: متقاضیان در این طرح با تسهیلات 100 میلیون تومانی و بازپرداخت 10 یا 12 ساله و پرداخت هزینه ساخت واحدها طی 6 قسط، صاحبخانه می‌شوند که چنین شرایطی در هیچ کجا وجود ندارد.

وی ابراز کرد: اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن 24 ماهه تحویل متقاضیان خواهد شد. // آ

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان گفت: بحث تامین مالی پروژه‌های نوآورانه و مجموعه‌های دانش‌بنیان وظیفه و رسالت توسعه صندوق‌های پژوهش کشور و در رأس آن‌ها صندوق نوآوری است.

بهزاد قاسمی شامگاه روز گذشته (چهارسنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع صندوق نوآوری استان زنجان در سال گذشته به شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های فناوری و مراکز رشد ۲۷۰ میلیارد تومان خدمات مالی ارائه داده است که حدود ۱۰۰ میلیارد تسهیلات مستقیم بوده است. 

وی تصریح کرد: از این ۱۰۰ میلیارد ۳۳ درصد سهم شرکت‌های فعال در حوزه آی‌تی بود که امسال امیدواریم با همکاری ما بین صندوق و نظام صفی یارانه‌ای این عدد را قابل توجه کنیم.

او با اشاره به برنامه‌ها این حوزه، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال۲۷۰ میلیارد را به ۵۰۰ میلیارد برسانیم. سه منبع داریم که بتوانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان یا عضو پارک، خدمات مالی ارائه کنیم که صندوق نوآوری و شکوفایی در راس آن‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان