Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:44:52 GMT

حضور پتروشیمی در لیگ برتر تنیس روی میز قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۲۰۱۹

حضور پتروشیمی در لیگ برتر تنیس روی میز قطعی شد

عبدالامیر بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به غیبت نماینده باشگاه پتروشیمی بندر امام خمینی در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: باشگاه پتروشیمی بندر امام خمینی آمادگی حضور خود را در این رقابت‌ها به فدراسیون اعلام کرده است و غیبت نماینده باشگاه در جلسه هماهنگی رقابت‌ها با اطلاع قبلی صورت گرفته است و کناره‌گیری نماینده خوزستان از مسابقات صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باشگاه پتروشیمی بندر امام یکی از پرافتخارترین و قدیمی‌ترین تیم شرکت‌کننده در مسابقات تنیس روی میز باشگاه‌های کشور است، افزود: این باشگاه با حمایت از قهرمانان ملی‌پوش و ورزشکاران خوزستان در گسترش این رشته ورزشی در سطح کشور و استان نقش مهمی را داشته است.

دبیر هیئت تنیس روی میز خوزستان تصریح کرد: پالایش و پخش آبادان دیگر نماینده خوزستان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور است که هر ساله با سیاست استفاده و حمایت از ورزشکاران استان، در مسابقات شرکت می‌کند.

بخشنده در خصوص آخرین وضعیت رشته ورزشی تنیس روی میز در خوزستان نیز گفت: به علت شیوع ویروس کرونا در کشور و خوزستان، قادر به اجرای برنامه خود نیستم و تداوم این شرایط ضربات جبران‌ناپذیری را به تنیس روی میز خوزستان وارد می‌کند که امید می‌رود شرایط کشور هرچه زودتر به شرایط عادی برگردد تا بتوانیم برنامه‌های خود را برای ارتقای جایگاه تنیس روی میز خوزستان در کشور انجام بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تاکنون ۶ تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کردند.

کد خبر 5017942

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ تنیس روی میز ورزش خوزستان بندر امام خمینی محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس عاشورا آمار کرونا ماه محرم بوشهر هفته دولت کرمانشاه گرگان مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا باشگاه های کشور تنیس روی میز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد.

امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت:

باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود:

بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت:

اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا