Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@20:22:15 GMT

فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای غیرقرمز مجاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۲۱۰۱

فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای غیرقرمز مجاز شد

محمدعلی حمزه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق مصوبه هیأت دولت و دستور رئیس جمهور، به باشگاه‌های خصوصی که در زمان ویروس کرونا متضرر شده‌اند، تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: این تسهیلات به باشگاه‌هایی که از تامین اجتماعی کد کارگاهی دریافت کردند، تعلق خواهد گرفت و همچنین به مربیانی که بیمه تامین اجتماعی هستند نیز این تسهیلات پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متقاضیان این تسهیلات باید ابتدا به سایت msy.gov.ir/clup مراجعه کرده و در قسمت ثبت‌نام مؤسسین باشگاه ثبت‌نام کنند و چند روز پس از ثبت‌نام وارد سامانه کارا شده و در قسمت تسهیلات کرونا  متقاضیان فاقد بیمه اطلاعات را ثبت کرده و بانک عامل خود را انتخاب می‌کنند و بعد از چند روز برای تشکیل پرونده به بانک مراجعه می‌کنند.

حمزه‌پور با اشاره به اینکه تاکنون 193 باشگاه برای دریافت وام تسهیلات کرونا در سامانه مربوط ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: تاکنون 62 باشگاه به مبلغ 620 میلیون تومان موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه تعطیلی باشگاه‌ها ضرر زیادی به فعالان این عرصه زده است، افزود: میزان ضرر باشگاه‌ها تا هفته قبل 10 میلیارد تومان بوده است.

وی همچنین درباره فعالیت باشگاه‌های ورزشی گفت: طبق ابلاغیه ستاد کرونا فعالیت در شهرهای غیرقرمز با رعایت پروتکل‌های بهداشتیی مجاز است.

حمزه‌پور ادامه داد: بر همین اساس فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای زنجان، ابهر و خرم‌دره مجاز نیست چون شرایط آنها قرمز است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون اداره کل ورزش و جوانان باشگاه مجاز ضرر باشگاه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند