Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@20:05:45 GMT

به حبل‌الله چنگ زنید تا جاودانه شوید

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۲۲۰۵

به حبل‌الله چنگ زنید تا جاودانه شوید

حبل الله را پیدا کنید و به آن چنگ بزنید که حبل متین است و در سبیل الله قدم بردارید و این را بدانید که اگر مسیری غیر از مسیر خدا باشد نابودی است و تنها مسیر خداست حیات و جاودانگی دارد.

به گزارش مشرق، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید صمد یونسی:

بسم الله الرحمن الرحیم

خیلی دلم می‌خواهد بدنم همچون سرورم حسین(ع) قطعه قطعه شود و بر زمین بماند شاید که مورد رحمت قرار گیرم.

آری شهدا در همان راهی قدم گذاشته‌اند که خدا وعده پیروزی‌اش را داده و در مکتبی تحصیل کرده‌اند که حسین آموزگارشان و درسشان حماسه‌ای بود از خون و استقامت.

این شهدا وعده‌گاهشان را حرم معلم خویش قرار دادند و نوید پیروزی را به جان خریدند و سرانجام در میان آتش و خون دعوت حق را لبیک گفتند و به سوی جایگاه عاشقان روانه گشتند.

بعد از شهادت به وحدانیت خداوند و رسالت محمد(ص) و با سلام بر امام امت و بر شهدای حق از آدم ابوالبشر تا آخرالزمان و با سلام بر خانواده‌ام با وجود آنکه وقتی برای نوشتن وصیتنامه نیست تنها از شما می‌خواهم که مرا حلال کرده و برایم طلب آمرزش کنید و صبر داشته باشید.

حبل‌الله را پیدا کنید و به آن چنگ بزنید که حبل متین است و در سبیل‌الله قدم بردارید و این را بدانید که در هر مسیری که قدم بردارید آخرش مرگ است و اگر مسیری غیر از مسیر خدا باشد نابودی است و اگر مسیر خدا باشد حیات است.

زندگی ما همچون مدرسه است اگر درست کار کنید در آخر به کلاس بالاتر می روید ولی اگر غیر از این باشد مردود هستید؛ هوشیار و  بیدار باشید و  حقایق را دریابید و بدانید که دنیا محل آزمایش و عبور است و در پایان این آزمایش به هر کسی مطابق عقیده و عملش پاداش خواهند داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین ولی فقیه امام خمینی شهید دفاع مقدس وصیت نامه مسیر خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟

 به گزارش پارس نیوز، آسفالت تونل کندوان، بیش از دو سال است توسط «عوامل راه‌ساز»، «تخریب و لایه‌برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود، اما در این مدت، این تونل برای مسافران، هنوز آماده نشده و مسیر تردد، شبیه «مسیر کارگاهی» است. سطح زمین تونل کندوان مدت‌هاست،‌ توسط عوامل راه‌ساز، «تخریب فنی» شده است.

 

مطابق تصویر، شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشان نمی‌دهد، آسفالت مسیر کنده شده است. این وضعیت، «حجم انبوهی از سنگ‌ریزه و ذرات خاک» را در فضای تونل معلق می‌کند که برای شیشه‌های جلوی خودروهای عبوری خطرناک است و هم برای هوای داخل تونل آلودگی ایجاد می‌کند. در مقابل،‌ اخیراً «چراغ‌های مخفی رنگی در بخش‌هایی از سقف تونل» نصب شده است تا ظاهر مسیر را زیبا کند.

  منبع : دنیای اقتصاد              

دیگر خبرها

  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • راه‌‌آهن لرستان در مسیر ریل‌گذاری
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه