Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@12:33:23 GMT

تدوین اطلس خیران مهریز پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۲۵۳۱

تدوین اطلس خیران مهریز پیگیری می‌شود

به گزارش ایرنا،  رضا زارع زاده مهریزی روز دوشنبه در جمع تعدادی از خیران با  اشاره به اینکه در ۱۸ ماه گذشته عملیات ساخت و احداث ۱۸ مرکز خیری در شهرستان آغاز شده افزود: نهادینه کردن فرهنگ خیرمندی در جامعه کاری بسیار ارزشمند است و می‌تواند بالاترین پیام را داشته باشد.

وی با بیان اینکه خیران، نمونه بارز نوع دوستی ، عشق و ایثار هستند که برای رفاه و آسایش همنوعان و توسعه کشور پیش قدم می‌شوند ادامه داد: خیران الگو و نماد سخاوت هستند که با این عمل خود هم دین و دنیا و هم آخرت خود را حفظ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهریز با ابراز خرسندی از اینکه در این مدت مردم شهرستان ثابت کردند از باغ شهر تاریخی استان می‌توان به عنوان دیار خیران یاد شود،  ابراز امیدواری کرد با نیت‌ خیری که دارند یاریگر دولت در اجرای طرح‌های مختلف باشند.

زارع زاده مهریزی گفت: در شرایط کنونی که تحریم‌های دشمنان علیه نظام و کشور افزایش یافته باید از ظرفیت خیران و بخش‌خصوصی برای اجرای طرح های عمرانی، تولیدی، صنعتی و فرهنگی در شهر و روستاها استفاده کرد.

وی اظهار کرد: با همکاری خیران عملیات اجرایی ۱۵ طرح عمرانی خیری در زمینه‌های بهداشت و درمان، امداد و نجات، گردشگری، بهزیستی و آموزشی در حومه شهری و بخش مرکزی این شهرستان آغاز شده است.

این مسوول گفت: ساختمان‌های داروخانه هلال احمر، پایگاه انتقال خون، مرکز معلولان ذهنی، مرکز امداد و نجات، دانشکده فنی و حرفه‌ای، پایگاه اورژانس و چند مدرسه از جمله اهم این طرح‌هاست.

زارع زاده تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها در شهر و مناطق روستایی در پنج دهستان بخش مرکزی افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود و زمینه برای مشارکت خیران در تمامی طرح‌های مورد نیاز منطقه فراهم است.

وی گفت: مردم می‌توانند برای اطلاع از طرح‌های خیری و نیازهای شهرستان با شماره ۰۳۵۳۲۵۲۲۵۰۵ تماس بگریند.   

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد مشارکت های مردمی خیران مدرسه ساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد مشارکت های مردمی خیران مدرسه ساز یزد مشارکت های مردمی خیران مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • چین دقیق‌ترین اطلس ماه را منتشر کرد
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان