Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:57:36 GMT

فرار بارتومئو به خانه کیکه ستین از دست خبرنگاران!

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۲۷۱۴

فرار بارتومئو به خانه کیکه ستین از دست خبرنگاران!

رئیس باشگاه بارسلونا این روزها در روستایی با جمعیت 100 نفر که کیکه ستین نیز در آن اقامات دارد پناه برده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، پس از 11 روز پرحاشیه و پرتنش در نهایت جوزپ ماریا بارتومئو نفس راحتی کشید چرا که لیونل مسی اعلام کرد در بارسا خواهد ماند. رئیس باشگاه بارسلونا که به شدت تحت انتقاد لیونل مسی و رسانه های اسپانیایی قرار دارد، در مقابل بوروفکس ارسالی مسی مقاومت نشان داد و در نهایت حاضر به مذاکره برای جدایی او نشد؛ در حالی که مسی در مصاحبه اخیر خود که در آن ماندنی شدنش را اعلام کرد، صراحتا گفت که بارتومئو به وی قول داده بود که مانع جدایی اش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بارتومئو پس از به پایان رسیدن قضیه جدایی مسی، به "سن سباستین دی گاراباندال"، روستایی کوچک و 100 نفره در منطقه کانتابریا پناه برده است. همان جایی که کیکه ستین نیز در آن اقامت دارد تا از دست خبرنگاران و عکاسانی که به دنبال گرفتن مصاحبه از او بودند خلاص شود.

البته خبرنگاران در اطراف این روستا نیز حاضر شده اند و در انتظار هستند تا بارتومئو خودش را نشان بدهد و بتوانند اولین مصاحبه پس از ماندن شدن مسی را از او بگیرند.

این منطقه از دهه 60 میلادی به خاطر اخباری مربوط به ظهور حضرت مریم مقابل گروهی از کودکان به شهرت رسید و تبدیل به منطقه ای زیارتگاهی و توریستی شده است. بارتومئو سال پیش و قبل از بازی اوساسونا-بارسا نیز به این منطقه آمده بود.

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی کیکه ستین جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی کیکه ستین کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از غیرنظامیان فلسطینی نزدیک منطقه «وادی غزه» واقع در شمال اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به خانه‌ای در اردوگاه «الجدید» واقع در منطقه النصیرات نوار غزه ۲ فلسطینی را به شهادت رساند و شمار دیگری را نیز زخمی کرد.

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در شرق اردوگاه «البریج» واقع در مرکز نوار غزه نیز شهادت یک فلسطینی و زخمی‌شدن چند تن دیگر را در پی داشت.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که در پی حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شهرک «النصر» واقع در شمال شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه چند فلسطینی به شهادت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این منطقه‌های شرقی شهر غزه نیز شاهد حمله‌های توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی بود.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ای در اطراف چادرهای آوارگان در منطقه «المواصی» واقع در غرب شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

مرکز شهرک «خزاعه» واقع در شرق خان‌یونس نیز از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

کد خبر 6090238

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا