Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@22:49:06 GMT

توزیع 2200 بسته کمک معیشتی در سبزوار

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۲۷۱۹

توزیع 2200 بسته کمک معیشتی در سبزوار

موحدنیا از توزیع 2200 بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان سبزواری طی دهه دوم ماه محرم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی موحد نیا فرمانده سپاه ناحیه سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس، بابیان اینکه رزمایش کمک مؤمنانه به همت بسیجیان سبزواری همچنان در حال اجرا است اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش دو هزار و 200 بسته کمک‌معیشتی در بین نیازمندان سبزواری طی دهه دوم ماه محرم توزیع‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقلام موجود در هرکدام از بسته که شامل مواد غذایی و برخی مایحتاج زندگی است تصریح کرد: بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان مبلغی است که در این مرحله از رزمایش جمع‌آوری‌شده و در قالب بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان توزیع‌شده است.

موحد نیا در ادامه به نحوه توزیع این بسته‌ها در بین نیازمندان واقعی و افراد آسیب‌دیده پس شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: از ابتدای آغاز رزمایش نیازمندان شناسایی‌شده در شهرستان پایش شده‌اند تا حداقل تمامی افراد نیازمند یک‌مرتبه از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار همچنین بابیان اینکه این کمک‌ها در غالب سومین مرحله از توزیع انجام‌شده است تأکید کرد: از ابتدای شروع رزمایش در طی چند ماه گذشته تاکنون بیش از بیش از 17 هزار بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج در سبزوار توزیع‌شده است.

وی همچنین از توزیع شش هزار و پانصد بسته گوشت قرمز علاوه بربسته های غذایی در سبزوار خبر داد و افزود: این اقلام بیشتر توسط پایگاه‌های بسیج و در قالب قربانی به نیت سلامتی امام زمان (عج) صورت گرفته است.

موحد نیا ادامه داد: پخت و توزیع بیش از 12500 پرس غذا در این مدت نیز از دیگر اقدامات بسیجیان بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار به تهیه و توزیع 135 مورد جهیزیه برای نوعروسان اشاره کرد و افزود: تهیه این اقلام بیش از یک میلیارد تومان هزینه در پی داشته است که باهدف ترویج ازدواج آسان انجام‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اجرای آبیاری ۲۲۰۰ هکتاراز اراضی پایاب سد سهند
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان