Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیدی از برگزاری هشتمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس طی دیدار با خانواده شهیدان «سلطانی» خبر داد و گفت: این آئین به همت کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع) شیراز فردا ۱۸ شهریورماه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در حال برگزاری است که هشتمین آئین از این طرح ملی در استان فارس فردا سه شنبه 18 شهریورماه جاری طی دیدار مدیر، اصحاب و اعضای کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز با خانواده شهیدان «رمضان، منوچهر و قربان سلطانی» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا این آئین در بستر فضای مجازی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این آئین با حضور حجت الاسلام «احمد سلامی»، معاون فرهنگی و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

وی افزود: هشتمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس به همت کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» و پایگاه مقاومت «اباعبدالله الحسین (ع)» مسجد «عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)» شیراز با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما) استان فارس و آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت 9 صبح فردا (سه شنبه 18 شهریورماه) در بستر فضای مجازی برگزار می شود و لینک ورود از طریق ستاد ارتباطات رسانه ای فهمای استان فارس اطلاع رسانی خواهد شد و اصحاب و مدیران کانون های مساجد استان فارس و سراسر کشور می توانند به صورت آنلاین با ورود به لینک https://fars.fahma.org/liveroom و انتخاب گزینه «میهمان» در این آئین معنوی که معطر به نام شهداست، شرکت کنند.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم در فارس طرح سه شنبه های تکریم طرح سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های تکریم کانون های مساجد فارس شیراز سه شنبه های تکریم برگزار می شود هشتمین آئین حجت الاسلام فرهنگی هنری استان فارس طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

او ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت