Web Analytics Made Easy - Statcounter

تونی کروس معتقد است که بازگشت توماس مولر به تیم ملی آلمان تحت هدایت یواخیم لوو بعید به نظر می رسد.

توماس مولر که نقش مهمی در قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 ایفا کرد و در سایر تورنمنت ها هم خوش درخشید، از نوامبر سال 2018 برای این تیم به میدان نرفته است و ظاهراً دوران او در تیم ملی آلمان همراه با متس هوملس و ژروم بواتنگ به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید بعد از تساوی مقابل سوئیس در دومین بازی لیگ ملت های اروپا به Bild گفت:

توماس فصل فوق العاده ای داشت اما برای سرمربی تیم ملی صرفاً فرم خوب امروز ملاک نیست، بلکه او به فکر شکل دادن پروژه ای برای چند سال آینده است. لوو می خواهد به بازیکنانی مثل سرژ گنابری، لروی سانه و کای هاورتس فضا بدهد. به همین خاطر حس می کنم که در انتخاب بازیکنان به گذشته بازنخواهد گشت.

نظر کروس در مورد کای هاورتس، خرید جدید چلسی

کای کیفیت فوق العاده ای دارد. اگر او به همین ترتیب ادامه دهد، مهارش کار سختی خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد

همشهری آنلاین: لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می شود.
آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد.این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

کد خبر 848140 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • التهاب عامل کلیدی در پیشرفت آرتروز زانو
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر