Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:45:30 GMT

برق گرفتگی جان کارگر ۱۹ ساله را در ایلام گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۳۱۳۸

برق گرفتگی جان کارگر ۱۹ ساله را در ایلام گرفت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمال موسوی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره برق گرفتگی، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: برابر اعلام شاهدان عینی یکی از کارگران ساختمانی، حین انجام کار در یک آپارتمان با کابل فشار قوی مجاور ساختمان برخورد و دچار برق گرفتگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه جوان ۱۹ ساله به علت شدت جراحات وارده در اثر برق گرفتگی در دم فوت کرد، ادامه داد: جسد متوفی توسط عوامل امدادی به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه چگونگی و علت این حادثه در دست بررسی است، به شهروندان توصیه کرد: حین انجام کار از وسایل ایمنی استفاده کنند تا شاهد وقوع چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

شهرستان ایلام با مرکزیت استان ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها ایلام انرژی برق مرگ ناگهانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام انرژی برق مرگ ناگهانی ایلام انرژی برق مرگ ناگهانی برق گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور