Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سرخ‌های تهرانی گفت: بحث استفعای گل‌محمدی هم جزو مسائلی است که باید خود آقا یحیی و مسئولان باشگاه آن را حل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید عالیشاه پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس درباره مشکل این تیم که سبب استعفای یحیی گل‌محمدی شده، اظهار داشت: پرسپولیس مشکل خاصی ندارد. بحث استفعای گل‌محمدی هم جزو مسائلی است که باید خود آقا یحیی و مسئولان باشگاه آن را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برخی مشکلات وجود دارد که قرار است سرمربی تیم درباره آنها با رسول‌پناه صحبت کند. در کل این مسائل درون خانوادگی است و همان جا حل شود بهتر است. 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدارهای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی‌های مهمی داریم و مطمئن باشید تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم طبق روال قبل برای تیم افتخارآفرینی کنیم.

عالیشاه درباره حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس توضیح داد: بازیکنانی هم که به تازگی آمده‌اند قدر پیراهن پرسپولیس را می‌دانند و فکر می‌کنم پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم موفق خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی که تجربه سال‌ها حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد و با توجه به شرایط این تیم در دوران حضورش در چند پست نیز برای سرخ‌ها به میدان رفته بود، اکنون با انتشار پستی در خصوص حواشی اخیر از امید عالیشاه حمایت کرد.

ماهینی که دوران پرماجرایی در پرسپولیس پشت سر گذاشته و اتفاقاتی مشابه و تلخ و شیرین برای او نیز در این تیم شکل گرفته، اکنون با توجه به شرایطی که امید عالیشاه در آخرین بازی سرخ‌ها پشت سر گذاشته، به حمایت از وی پرداخت.

عالیشاه که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در جدال با سپاهان به ترکیب پرسپولیس بازگشته بود، در لحظات حساس پایانی این دیدار در درگیری با دابو بازیکن سپاهان از سوی حیدری با کارت قرمز مواجه شد. اتفاقی که هجمه زیادی را علیه این بازیکن شکل داد.

اکنون، اما ماهینی با توجه به شرایط پرسپولیس و همچنین امید عالیشاه، در صفحه شخصی خود به حمایت از کاپیتان اول پرسپولیس پرداخته و برای ادامه بازی‌ها برای وی آرزوی موفقیت کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود