Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه خنفری روز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان در استانداری خوزستان گفت: پیرامون مساله فاضلاب در شهرستان کارون با انتقادهای زیادی مواجه شده‌ایم ولی در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب تنها برای قلعه چنعان برنامه لایروبی دارد و برنامه دیگری برای شهرستان کارون ندارد.

وی ادامه داد خیابان امام رضا (ع) که استاندار به جد پیگیر وضعیت آن هستند و سال گذشته دستور رسیدگی به آن را دادند اما همچنان با سرریز فاضلاب رو به رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار کارون بیان کرد: برخی مناطق مدت‌های مدید به خاطر سوختن یک پمپ با فاضلاب درگیر هستند به عنوان مثال مسیر دسترسی به یکی از مدارس کارون در حال حاضر به علت سرریز فاضلاب با ‌مشکل مواجه شده است.

وی بیان کرد: مناطق گاومیش‌آباد، درویشیه، خیابان امام رضا(ع)  در شهرستان کارون از وضعیت خوبی برخوردار نیستند.

خنفری با اشاره به ادعای مسئولان آب و فاضلاب اهواز مبنی بر سرقت تجهیزات یک ایستگاه پمپاژ در شهرستان کارون گفت: در این باره هیچ گزارشی به فرمانداری نرسیده و سرقتی صورت نگرفته است بلکه فقط یک پمپ سوخته است.

به گزارش ایرنا آذر ماه سال گذشته در پی بارندگی، بسیاری از خیابان‌های کوت عبدالله اهواز دچار پس زدگی شدید فاضلاب و آبگرفتگی شدند که این وضعیت خسارتهایی را به منازل مسکونی  و وسایل زندگی مردم منطقه وارد کرد.

برچسب‌ها کوت عبداله آب گرفتگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوت عبداله آب گرفتگی کوت عبداله آب گرفتگی شهرستان کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از زیرآب رفتن خیابان‌های اهواز + عکس

عدم توجه شهرداری اهواز به پروژه دفع آب‌های سطحی یکی از اصلی‌ترین عوامل آبگرفتگی است.

منبع: همشهری آنلاین

tags # خوزستان ، بارش باران ، سیل سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • تصاویری از زیرآب رفتن خیابان‌های اهواز + عکس
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان