Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@23:18:21 GMT

تیم منتخب فصل 2019/20 فوتبال اروپا به انتخاب طرفداری

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۳۳۶۸

با پایان یافتن فصلی دیگر از مسابقات فوتبال در اروپا، نگاهی می اندازیم به تیم منتخب طرفداری. 

تیم منتخب فصل 2019/20 بر اساس عملکرد بازیکنان در لیگ‌ های معتبر اروپایی+لیگ قهرمانان اروپا+لیگ اروپا از نگاه طرفداری به شرح زیر است:

دروازه بان: مانوئل نویر (بایرن مونیخ - آلمان)

کاپیتان بایرن مونیخ در راه کسب سه گانه، بار دیگر به دوران اوجش بازگشت و بارها مانع فروپاشی دروازه بایرن مونیخ توسط رقبا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

14 کلین شیت در بوندسلیگا و کسب عنوان بهترین خط دفاعی بوندسلیگا، 6 کلین شیت در لیگ قهرمانان اروپا و یک کلین شیت در دی اف بی پوکال توسط نویر به ثبت رسید.

مدافع میانی: ویرجیل فن دایک (لیورپول - هلند)

فن دایک همچنان یکی از مستحکم ترین مدافعان حال حاضر جهان است و به لیورپول کمک کرد تا پس از 30 سال قهرمانی در لیگ انگلیس را تجربه کند. فن دایک 5 بار در لیگ برتر گلزنی کرد و 14 کلین شیت همراه با قرمزها به ثبت رساند و با 33 گل خورده، بهترین خط دفاعی مسابقات را از آن خود نمود.

مدافع میانی: سرخیو راموس (رئال مادرید - اسپانیا)

کاپیتان رئال مادرید فصل بسیار خوبی را سپری کرد و به تیمش کمک کرد پس از سه فصل قهرمان لالیگا شود. راموس 11 بار در لالیگا گلزنی کرد و خیلی ها معتقدند بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ اسپانیا بود.

مدافع راست: ترنت الکساندر آرنولد (لیورپول - انگلیس)

یکی از بهترین مدافعین کناری جهان طی چند سال اخیر، که بارها در زمینه گلزنی و گل سازی برای تیمش موثر بوده است. آرنولد با ثبت 4 گل و 13 پاس گل در فصل گذشته لیگ برتر، موثرترین مدافع پنج لیگ معتبر اروپایی بود. آرنولد یکی از مدعیان کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس است.

مدافع چپ: آلفونسو دیویس (بایرن مونیخ - کانادا)

پدیده فصل گذشته بوندسلیگا، کسی جز مدافع-وینگر 19 ساله بایرن مونیخ نبود. آلفونسو دیویس را می توان مطرح ترین بازیکن تاریخ کانادا دانست، کسیکه موفق شد به اولین بازیکن کانادایی بدل شود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را جشن می گیرد. او با سرعت بالایش بارها حریفان را جا گذاشت. 3 گل، 10 پاس گل در 46 حضورش در ترکیب بایرن مونیخ به ثبت رسید.

هافبک دفاعی: یاشوا کیمیش (بایرن مونیخ - آلمان)

مدافع-هافبک ملی پوش بایرن مونیخ در 25 سالگی به اوچ پختگی رسیده و بارها در ترکیب بایرن مونیخ درخشید. او مجموعاً 51 بار درون ترکیب بایرن مونیخ حضور داشت و آمار 7 گل و 17 پاس گل را به ثبت رساند و نقش کلیدی در سه گانه بایرن مونیخ ایفا کرد.

هافبک میانی: کوین دی بروین (منچسترسیتی - بلژیک)

بسیاری دی بروین را بهترین بازیکن فصل 2019/20 لیگ برتر انگلیس می دانند. دی بروین با 20 پاس گل با رکورد بیشترین پاس گل در یک فصل لیگ برتر که توسط تیری آنری به ثبت رسیده بود، مساوی کرد و با 13 گل در این مسابقات رکورد شخصی خودش را بهبود بخشید. 16 گل و 23 پاس گل در 48 بازی، عملکرد درخشان بازیکنی را نشان می دهد که فقط موفق به کسب لیگ کاپ و کامیونیتی شیلد در فصل گذشته شد.

وینگر چپ: آنخل دی ماریا (پاری سن ژرمن - آرژانتین)

دی ماریا یکی از بهترین بازیکنان پاری سن ژرمن در راه کسب سه گانه داخلی (لیگ 1، جام حذفی و لیگ کاپ فرانسه) و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. او مجموعاً 12 گل و 23 پاس گل در 41 بازی در فصل 2019/20 شد.

هافبک هجومی: توماس مولر (بایرن مونیخ - آلمان)

توماس مولر پس از شروعی ناامیدکننده و نیمکت نشینی تحت هدایت نیکو کواچ که حتی موجب شد شایعات جدایی اش از بایرن مونیخ به گوش رسد، تحت هدایت هانسی فلیک خوش درخشید و با 21 پاس گل رکورد پاس گل در یک فصل پنج لیگ معتبر اروپایی را شکست. او با ثبت 14 گل و 26 پاس گل در 50 بازی، نقش عمده ای در سه گانه بایرن مونیخ ایفا کرد.

مهاجم: روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ - لهستان)

لواندوفسکی در فصل 2019/20، یکی از بهترین عملکردهای فردی تاریخ فوتبال را به نام خود ثبت کرد. ثبت 34 گل در 31 بازی در بوندسلیگا و کسب عنوان آقای گلی مسابقات، ثبت 15 گل و 6 پاس گل در 10 بازی لیگ قهرمانان اروپا و کسب عنوان بهترین گلزن و گلساز مسابقات و ثبت 6 گل در 5 بازی دی اف بی پوکال و کسب عنوان آقای گلی جام حذفی آلمان موجب شد او هم سه گانه کسب کند و هم در هر سه جام آقای گل شود. 55 گل و 10 پاس گل در 47 بازی، آمار فوق العاده این مهاجم لهستانی در فصل 2019/20 در ترکیب بایرن مونیخ بود.

مهاجم: چیرو ایموبیله (لاتزیو - ایتالیا)

مهاجم ملی پوش لاتزیو با ثبت 36 گل در سری آ، ضمن کسب عنوان کاپوکانونیره، با رکورد گلزنی در یک فصل تاریخ سری آ مساوی کرد و همچنین موفق به کسب جایزه کفش طلای اروپا شد. او به لاتزیو کمک کرد مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آتی را کسب کند. چیرو ایموبیله مجموعاً 39 بار در فصل 2019/20 برای بیانکوچلستی گلزنی کرد.

مربی: هانسی فلیک (بایرن مونیخ)

هانسی فلیک از میانه فصل هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت و موفق شد به همراه این تیم فاتح سه گانه بوندسلیگا، دی اف بی پوکال و لیگ قهرمانان اروپا شود. او در 36 حضورش بر روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ، آمار فوق العاده 33 برد، 1 تساوی و 2 شکست را به ثبت رساند. فلیک در 30 دیدار اخیرش بر روی نیمکت بایرن مونیخ آمار 29 برد و 1 تساوی به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید:

تیم منتخب فصل 2018/19 فوتبال اروپا به انتخاب طرفداری

تیم منتخب فصل 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا به انتخاب طرفداری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا ترکیب بایرن مونیخ بهترین بازیکن تیم منتخب فصل ثبت رساند کسب عنوان فصل 2019 20 فصل گذشته پاس گل لیگ برتر کلین شیت سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟

در شرایطی که فلورین ویرتز، پدیده جوان بایرلورکوزن، قرار است یک سال دیگر در این باشگاه در تیم ژابی آلونسو بازی کند، به نظر می‌رسد بایرن تلاش‌های خود را برای انتقال این ستاره جدید فوتبال جهان آغاز کرده است.

اولی هوینس، کلید آینده موفق بایرن را در توسعه جوانان می‌بیند و در برنامه تلویزیونی هشدار داد که با توجه به درآمد باشگاه‌های انگلیسی و همچنین رئال مادرید، این رقابت گسترده‌تر خواهد بود. به عقیده او موسیالا و پابلوویچ، دو بازیکن بایرن، دو انتقال بزرگ آینده فوتبال جهان را رقم خواهند زد و همچنین فلورین ویرتز که یک بازیکن جوان است و می‌تواند یک انتقال بزرگ پیش رو داشته باشد.

هوینس پیش از این گفته بود ما می‌توانیم صد میلیون یورو را یک‌بار صرف هری کین کنیم و شاید روی یک بازیکن آلمانی، اما نه چهار یا پنج بار. منظور او از بازیکن آلمانی، همین ویرتز بود که سال آینده نیز در بایرلورکوزن بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه ویرتز در فهرست توپ طلای اروپا حضور دارد و در جام ملت‌های اروپا نیز از بازیکنان ثابت تیم ملی خواهد بود، به نظر می‌رسد مونیخ کار بسیار دشواری برای انتخاب این ستاره نوپا داشته باشد؛ هم‌تیمی سابق سردار آزمون در لورکوزن که پس از یک مصدومیت شدید رباط صلیبی بازگشتی درخشان به بوندسلیگا داشته و در صدر ستارگان این لیست قرار دارد.

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟