Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:24:58 GMT

۶ پروژه انتقال و فوق توزیع برق در کرمان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۳۷۵۶

۶ پروژه انتقال و فوق توزیع برق در کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته نوزدهم پویش «هر هفته _ الف _ ب _ ایران» با حضور وزیر نیرو، استاندار کرمان و جمعی از مدیران استانی چندین طرح صنعت آب و برق در استان کرمان با جمع سرمایه گذاری ۵۰۷ میلیارد تومان افتتاح شد.

در سفر وزیر نیرو به استان کرمان ۶ پروژه انتقال و فوق توزیع برق شرکت برق منطقه‌ای کرمان شامل پست ۴۰۰/۱۳۲ کیلوولت جیرفت، فاز اول پست ۴۰۰/۲۳۰ کیلوولت نیروگاه شوباد کهنوج، خط انتقال ۴۰۰ کیلوولت کهنوج به جیرفت به طول ۸۹ کیلومتر مدار، خط ۱۳۲ کیلوولت اسماعیلی به فاریاب به طول ۵۷ کیلومتر مدار، یک دستگاه فیدر ۴۰۰ کیلوولت خط در نیروگاه کرمان و همچنین طرح افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت محمدآباد بم به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بهره برداری از این پروژه‌ها ضمن تأمین ظرفیت انتقال و بهبود پایداری، قابلیت اطمینان شبکه به ویژه در جنوب استان افزایش یافته و کاهش تلفات انرژی و پایداری ولتاژ برق را به همراه دارد.

کد خبر 5018075

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا اردکانیان وزارت نیرو شرکت برق کرمان محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس عاشورا آمار کرونا ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دولت گرگان مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان

               به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: در حال حاضر شهر‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ، اسدآباد، نهاوند، تویسرکان، سرکان و رزن و روستا‌های ارزانفود، سیمین و ابرو از تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهرمند هستند. 

 او گفت: در حال حاضر هزار و ۶١٠ کیلومتر شبکه توزیع و ٧۵ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب شهری و ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع و ١٠ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب روستایی در سطح استان وجود دارد. 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: ورود میلیون‌ها لیتر فاضلاب به رودخانه‌ها، دریا‌ها و منابع آب زیرزمینی باعث آلودگی شدید و خطرناک محیط زندگی انسان و سایر موجودات زنده می‌شود و بی‌تفاوتی در قبال دفع حجم بالایی از آلاینده‌ها، مردم را با خطرات بروز بیماری‌ها و اثرات ناخوشایندی مواجه می‌کند.

دیگر خبرها

  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز