Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبه صوت حسینی متعلق به آستان مقدس امام حسین(ع) به اجرای طرح برافراشتن پرچم امام حسین(ع) در شهرها و روستاهای لبنان اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از nashatat، شعبه صوت حسینی متعلق به آستان مقدس امام حسین(ع) به سفارش شیخ «مهدی الکربلایی» متولی شرعی آستان حسینی به اجرای طرح برافراشتن پرچم امام حسین (ع) در روستاها و شهرهای لبنان اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برهمین اساس، یک هیئت از آستان امام حسین(ع) به ریاست شیخ« مهدی الخزاعی» مسئول شعبه صوت حسینی برای اجرای این طرح در شرایط شیوع ویروس کرونا به لبنان رسید.

 

شیخ مهدی الخزاعی گفت: طرح برافراشتن پرچم امام حسین(ع) در حالی  با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در فضای حزن و اندوه ماه محرم الحرام در روستاها و شهرهای لبنان اجرا شد که مردم این کشور به دلیل انفجار بیروت در شرایط روحی نامناسبی قرار داشتند.

 

الخزاعی ادامه داد: لبنان درحال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت اقتصادی نامتوازن در یک وضعیت بی ثبات به سرمی برد.

 

وی افزود: این هیئت پرچم امام حسین(ع) را در شهر شیعه نشین المعیصره شمالی که همه اطراف آن را شهر های دیگر در منطقه مسیحی نشین کسروان و المتن احاطه کرده است، به اهتزاز درآورد.

 

الخزاعی گفت: این هیئت همچنین به برافراشتن پرچم دیگر امام حسین(ع) در شهر شیعه نشین القماطیه که اطراف آن را روستاها و شهرهایی از طایفه دروزی و مسیحی احاطه کرده است، و در روستای «یانوح» که یکی از روستاهای صور در استان الجنوب است، اقدام کرد.

 

رئیس این هیئت گفت: پرچم دیگر امام حسین(ع) نیز در شهر السکسکیة جنوبی در لبنان که در 25 کیلومتری شهر صیدا قرار دارد، برافراشته شد. این هیئت پرچم بزرگ امام حسین را در دهم ماه محرم الحرام در شهر بنت جبیل با حضور دوستداران اهل بیت(ع) به اهتزاز درآورد. برافراشته شدن این پرچم در شهر بنت جبیل با فریاد یاحسین حاضران اجرا شد.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان امام حسین ماه محرم لبنان پرچم امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!

بازدید 10 دانشجویان معترض به نسل کشی فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی در دانشگاه هاروارد به احتزاز پرچم فلسطین به جای پرچم آمریکا، اعتراض خود را نسبت به جنایات در حال وقوع در نوار غزه بیان کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟