Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری گفت: یازدهمین هفته از آیین معنوی سه شنبه های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری سه شنبه ۱۸ شهریور در منزل خانواده شهید «فردین صفی خانی» برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: یازدهمین هفته از آیین معنوی سه شنبه های تکریم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه ۱۸ شهریور در منزل خانواده شهید «فردین صفی خانی» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از آغاز طرح ملی سه شنبه های تکریم تاکنون ۱۰ هفته از آیین معنوی با حضور مسئولان ارشد استان در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

 

وی ابراز کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از دهه کرامت همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ماه جاری ادامه دارد.

 

مظاهری گفت: در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان چهارمحال و بختیاری از خانواده های معظم شهدا، چهره های ماندگار، نخبگان و فعالان عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی محلات و مناطق مختلف روستایی و شهری تجلیل می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم خانواده شهدا دیدار با خانواده شهدا چهارمحال و بختیاری سه شنبه های تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو

علیرضا جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.

وی افزود: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

جیلان اضافه کرد: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید

توسعه میراث فرهنگی و گردشگری در بام ایران با ثبت ۵۳ قرارداد

وی بیان داشت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.

جیلان ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور