Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:02:02 GMT

هیچ جنگی با مسی نداشتیم؛ فصل بعد می تواند برود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۳۷۹۵

هیچ جنگی با مسی نداشتیم؛ فصل بعد می تواند برود

رئیس لالیگا در مصاحبه جدید خود تاکید کرد که در قضیه جدایی مسی هیچ عناد و دشمنی با این فوق ستاره آرژانتینی نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش رسانه های اسپانیایی به نقل از منابع نزدیک به لیونل مسی اعلام کردند که بند آزادسازی 700 میلیون یورویی او که باشگاه بارسلونا به آن استناد کرده بود و می‌گفت هر تیمی که خواهان به خدمت گرفتن مسی باشد باید این مبلغ را به بارسا پرداخت کند، برای فصل 21-2020 فعال نیست و سیتی می‌تواند بدون در نظر گرفتن این بند، مسی را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در واکنش به این ادعا باشگاه کاتالان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نه بند فسخ آزادانه مسی دارای اعتبار است و نه اینکه بند فسخ 700 میلیون یورویی او از اعتبار ساقط شده است. به عبارتی هر باشگاهی مسی را قبل از اتمام قراردادش(ژوئن 2021) می خواهد، باید 700 میلیون یورو پرداخت کند.

در ادامه لالیگا هم با انتشار بیانیه ای ادعای بارسا را تاکید کرد. جمعه شب لیونل مسی بیانیه داد که ادعای لالیگا خلاف واقع است و در پاسخ، لالیگا روی حرف خود تاکید کرد. در نهایت لیونل مسی در بارسا ماندنی شد چرا که دوست نداشت بارسا را به دادگاه بکشاند.

 

 

 

 

خاویر تباس رئیس لالیگا در مصاحبه با اسپورت و در مورد جنگ و جدول رسانه ای با مسی گفت:« اصلا و ابدا جنگی با مسی نداشتیم. من عاشق مسی هستم و چطور می توان با بازیکنی که در لالیگا تاریخ سازی کرده، مشکل داشت؟ هدف ما دفاع از متن قرارداد بود. در نهایت رسانه ها هم بر تنش های موجود اضافه کردند و همه چیز به سمت حاشیه پیش رفت. بیانیه ما تنها تایید ادعای بارسلونا برای دفاع از قانونی بودن مفاد قرارداد مسی بود و نه هیچ چیز دیگر.»

 

تباس در مورد جدایی مسی در فصل آینده گفت« مسی قراردادش به اتمام می رسد و قانون به وی اجازه می دهد که از زمستان با هر تیمی وارد مذاکره شود. قطعا سال بعد کسی نمی تواند مانع جدایی او شود. در نهایت لالیگا به مسیر خود بدون مسی هم ادامه خواهد داد. ما از هر لحاظ شرایط خوبی داریم. نیمار و رونالدو زمانی لالیگا را ترک کردند و شاید سوارز هم به زودی جدا شود. با جدایی مسی هم در نهایت ما همچنان توازن خود را حفظ خواهیم کرد.»

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس، بار دیگر در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که در گذشته نزدیک بود به آاس رم ملحق شود.

بوفون در مصاحبه با لارپوبلیکا به این موضوع اشاره کرد که چگونه بین او و جالوروسی ارتباطی برقرار شد که در نهایت نتیجه نداد: «در سال 2001 وقتی بازیکن پارما بودم، تقریباً چیزی تا انتقال به رم فاصله نداشتم ولی به خاطر یکسری جزئیات انتقال نهایی نشد. من در نهایت به یوونتوس رفتم. همچنین وقتی جام‌های جهانی 2006 و 2010 تمام شد، می‌توانستم به هر تیمی بروم. در سال 2007 حداقل دو تیم ایتالیایی من را می‌خواستند و در سال 2011 دوباره در راه رم بودم، زیرا در یوونتوس مشکلاتی داشتم. مونتالی به من زنگ زد و از او خوشم آمد. اما سپس کونته مربی یوونتوس از من خواست که بمانم.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS