Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@15:31:25 GMT

آخرین زور استقلال برای نگه داشتن آقای خاص

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۳۸۴۴

آخرین زور استقلال برای نگه داشتن آقای خاص

با بالابردن رقم پیشنهادی استقلال به علی کریمی احتمال تمدید قرارداد این بازیکن قوت گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی ستاره آبی های پایتخت در لیگ نوزدهم که عزمش برای جدایی را جزم کرده بود و به نظر می‌رسید جدایی او به مقصد خارج از کشور قطعی باشد اما حالا با پیشنهاد جدید مدیرعامل ابی ها مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتمند مدیرعامل استقلال در آخرین مذاکراتی که با علی کریمی داشته به او رقم پیشنهادی بسیار مناسبی را پیشنهاد داده و اعلام کرده که حتی حاضر است بالاترین مبلغ قرارداد در بین بازیکنان را به او پرداخت کند تا راضی به تمدید قرارداد شود.

از این رو کریمی که پیشنهاد خوبی از کشور قطر دریافت کرده، وقتی با نرمش مدیران استقلال مواجه شده و از طرف دیگر علاقه مندی شدید هواداران برای ماندنش را دیده کمی از مواضعش کوتاه آمده است.

مذاکرات مسئولان استقلال با کریمی ادامه دار است اما با شرایط کنونی هیچ بعید نیست دو طرف تا امشب به توافق برسند و این بازیکن هم قراردادش را با ابی پوشان تمدید کند. باید منتظر ماند و دید طی ساعات آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می‌دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی استقلال تهران علی کریمی نقل و انتقالات 1399

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد

استعداد 18 ساله پاری سن ژرمن پاداش درخشش خود را گرفت.

طرفداری | وارن زائر امری، هافبک 18 ساله فرانسوی قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد.

با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن پیش از بازی مقابل لوآور، قرارداد وارن زائر امری با این تیم تا تابستان 2029 تمدید شد. قرارداد قبلی این استعداد فرانسوی تنها یک سال دیگر اعتبار داشت. وارن زائر امری که در آکادمی پاری سن ژرمن رشد کرده، از زمان حضور در تیم اصلی در سال 2022 تا الان 69 بازی برای این تیم انجام داده و 5 گل و 6 پاس گل ثبت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود