Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:42:39 GMT

«مجتبی حسینی» سرمربی نفت مسجدسلیمان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۴۰۲۳

«مجتبی حسینی» سرمربی نفت مسجدسلیمان شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه نفت مسجد سلیمان، مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان به عنوان سرمربی جدید نفت انتخاب شد. 

این مربی ۴۶ ساله امروز در جلسه ای با حضور ابوذر شجاعی و پیمان مولایی اعضای هیات مدیره و مصطفی سلیمانی معاون حقوقی باشگاه حضور پیدا کرد و برای یک فصل به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی که سابقه سرمربیگری در تیم های گل ریحان و ذوب آهن را هم در کارنامه اش دارد فصل گذشته با مس کرمان تا آستانه به صعود به لیگ برتر هم آمد اما در نهایت به خاطر تفاضل یک گل کمتر در رده سوم قرار گرفت. نفت مسجدسلیمان فصل گذشته در رتبه هشتم جدول به پایان رساند.

هدایت نفت مسجد سلیمان در فصل گذشته بر عهده مهدی تارتار بود.

کد خبر 5018101

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مجتبی حسینی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور فینال جام حذفی ویروس کرونا فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتبال ایران فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس جام حذفی والیبال فدراسیون فوتبال مهدی طارمی فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داماش به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علی نظرمحمدی که هفته گذشته در یک بازی جالب توجه و حساس در خانه موفق به شکست شهر راز شیراز شدند، اکنون برابر اینکه شانس بقای خود را افزایش دهند چشم به دیدار با نفت مسجدسلیمان دارند.

مسجدسلیمانی‌ها که در جایگاه چهارم جدول همچنان شانس صعود دارند، نمی‌خواهند برابر تیم پایین جدولی داماش غافلگیر شوند و در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان رقابت‌ها، از رسیدن به امتیاز صعود بازبمانند.

مسجدسلیمانی اما برای گیلانی‌ها یادآور خاطرات تلخی است. جایی که سپیدرود رشت وداعی تلخ با لیگ برتر داشت و در دیداری جنجالی و پرحاشیه مقابل نفت مسجدسلیمان که هدایت آن برعهده فیروز کریمی بود، با شکست از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفت. دیداری که فیروز کریمی ناگهان بیهوش شد و جو بازی به شکلی عجیبی پیش رفت و اشتباهات عجیب داوری نیز اعتراض تند سپیدرودی‌ها را بهمراه داشت.

اکنون داماش گیلان در وضعیتی متفاوت اما با همان حساسیت در مسجدسلیمان حاضر خواهد شد. اینبار علی نظرمحمدی که با پشت سر گذاشتن محرومیت قادر به همراهی تیمش از روی نیمکت خواهد بود، باید برابر ابراهیم اشکش و شاگردانش قرار گیرد و قطعا در این بازی نیز شاهد اتفاقات جالب توجهی در منطقه فنی دو تیم خواهیم بود. باید دید در نهایت نفت مسجدسلیمان از میزبانی خود بهره خواهد برد و داماش را با شکست بدرقه خواهد کرد یا شاگردان علی نظرمحمدی با انگیزه‌ بالایی که برای حفظ این تیم در لیگ دسته اول دارند، دست به یک غافلگیری خواهند زد و دست پر از این شهر خارج می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌های ایلام هزینه شد
  • لیگ یک؛ هر سه شانس صعود پیروز شدند
  • لیگ‌یک/ دشت یک امتیازی سرمربی جدید سایپا از تبریز
  • داماش به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ مسجدسلیمان
  • پیام خداحافظی سرآسیایی با باشگاه سایپا
  • عقب ماندگی نهضت ملی مسکن درکرمان با ظرفیت صنعت ومعدن جبران شود
  • هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!