Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز شعیبی کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه کتاب باز در بخش معرفی کتاب از ساخت مستند سینمایی در خصوص امام موسی صدر خبر داد.

این کارگردان سینما با معرفی کتاب «هفت روایت خصوصی» به نویسندگی حبیبه جعفریان که به زندگی امام موسی صدر می پردازد، گفت: به زودی قصد دارم مستند سینمایی در خصوص امام موسی صدر بسازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امام موسی صدر یک عالم بزرگ ایرانی است که نقطه مهمی در تاریخ لبنان به وجود آورده و به عنوان شخص ایرانی بسیار برایمان قابل افتخار است. 

شعیبی در ادامه با اشاره به ساخت مستند سینمایی امام موسی صدر، گفت: کار تحقیقات خود را در خصوص این شخصیت مهم تاریخی آغاز کردم و امیدوارم بتوان به زودی مستند سینمایی خود را با موضوع امام مموسی صدر شروع کنم . 

بهروز شعیبی فیلم سینمایی روز بلوا در را در آستانه اکران در سینماها دارد.

برچسب‌ها بهروز شعیبی لبنان امام موسی صدر مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهروز شعیبی لبنان امام موسی صدر مستند بهروز شعیبی لبنان امام موسی صدر مستند مستند سینمایی امام موسی صدر بهروز شعیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی ظهر یکشنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

در این دوره مباحثی از قبیل سبک زندگی اسلامی و قرآنی، ابعاد سبک زندگی قرآنی در تمام عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی، پاسخگویی قرآن برای تمام نیازهای بشر، مقایسه آن با سبک‌های زندگی غربی و غیر اسلامی، انواع تعاریف متداول در خصوص سبک زندگی و میزان رواج سبک‌های غربی و غیر ایرانی و غیر اسلامی در میان نسل امروز به خصوص نوجوانان و نوجوانان، تأثیر سبک زندگی بر روی عادات و پوشش افراد بررسی شد.

در پایان این همایش سخنران برنامه به سوالات حاضرین پاسخ داده و راهکارها و پاسخ‌هایی برای تبلیغ و تبیین سبک زندگی قرآنی ارائه داد.

کد خبر 6096418

دیگر خبرها

  • کتاب میریام؛ خاطرات سیده رباب صدر منتشر شد
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی