Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز دوشنبه با نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد.

وی در این دیدار که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز حضور داشت، گزارشی از وضعیت طرح ها و پروژه های استان ارائه و خواستار توجه بیشتر سازمان‌ در اجرا و تکمیل این پروژه ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار ایلام با اشاره به اهمیت اجرای طرح های آب و خاک و کشاورزی در سال جهش تولید و قول مساعد رئیس جمهور در خصوص تامین اعتبار لازم برای تکمیل سامانه گرمسیری خواستار اقدام لازم از جانب سازمان برنامه و بودجه کشور شد و تاکید کرد: این استان در حوزه آب و خاک و کشاورزی طرح ها و پروژه های مهمی را شروع و در دست اقدام دارد که از آن جمله می توان به طرح احیا اراضی کشاورزی و سامانه گرمسیری اشاره داشت که در طرح احیا تعهدات وزارت نیرو به اتمام رسیده است اما برای باقیمانده تعهدات در حوزه جهاد کشاورزی نیازمند تخصیص اعتبارات لازم هستیم.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: در طرح سامانه گرمسیری که با حمایت مقام معظم رهبری انجام شد از مجموع ۳۰ هزار هکتار، با افتتاح یک هزار و ۵۰۰ هکتار آن توسط رئیس جمهور بصورت ویدئوکنفراس تاکنون حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ هکتار این طرح در استان افتتاح شده است.

وی در ادامه خواستار توجه ویژه سازمان‌ برنامه و بودجه کشور برای تکمیل پروژه های استان در یک سال پایانی دولت شد و گفت: در این راستا علاوه به طرح های حوزه راه در مسیرهای اربعین، پروژه مهم
اتصال استان به شبکه ریلی کشور که اخیر عملیات اجرایی آن توسط رئیس جمهور آغاز شده بود برای ادامه کار نیازمند تخصیص اعتبارات لازم است.

وی از نوبخت برای سفر به ایلام دعوت کرد و گفت: یکی دیگر از مشکلات استان پرداخت بدهی پیمانکاران است که علی رغم پرداخت تعدادی از آنها باز قسمت عمده‌ای از این مطالبات بویژه در حوزه راه (در مسیرهای اربعین) و تونل کبیرکوه باقی مانده است و در این زمینه نیازمند کمک و مساعدت ویژه دولت هستیم.

گفتنی است که در این دیدار رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای موارد مطرح شده توسط استاندار ایلام قول مساعدت و پیگیری لازم را دادند.

برچسب‌ها قاسم سلیمانی دشتکی استان ایلام محمدباقر نوبخت اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استان ایلام محمدباقر نوبخت اعتبارات قاسم سلیمانی دشتکی استان ایلام محمدباقر نوبخت اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله

استاندار ایلام از انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله خبر داد و گفت: حفر این تعداد چاه در اشتغال‌زایی و توسعه و رونق اقتصادی استان موثر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در دیدار با جمعی از کارگران و کارفرمایان با اشاره به نقش مهم کارگران در اقتصاد کشور، اظهار کرد: دستان پرتوان کارگران موجب گردش چرخ‌های اقتصاد کشور می‌شود بنابراین کار کردن ارزش بالایی دارد و کارگر باید احساس غرور کند.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب کارگران از تحصیلات عالیه برخوردار هستند، ادامه داد: حدود ۴۰ درصد جمعیت کشور را جامعه کارگری تشکیل می‌دهد، نقش کارگران در راستای دوام و بقای هر نظامی برجسته است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه قبل از انقلاب کارگران با تحصن، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کردند، اضافه کرد: کارگران در سیاست نقشی تعیین کننده دارند و در نظام‌های سیاسی دنیا همواره بخش اعظمی از سیاست‌های کشور متأثر از نگاه و رویکرد کارگران است.

بهرام‌نیا تاکید کرد: برای ارتقا معیشت و بهبود وضعیت کارگران نیاز به اصلاح قانون کار و کارگری و کارفرمایی داریم و امید می‌رود که در مجلس جدید به موضوع کار، کارگر و دفاع از حقوق کارگران بیشتر توجه شود.

وی تصریح کرد: به لطف کارگران، استان ایلام از نظر ثبت اشتغال در سال ۱۴۰۱ رتبه نخست و در سال ۱۴۰۲ رتبه سوم را کسب کرد.

استاندار ایلام افزود: استان ایلام در حوزه کشاورزی، گردشگری، معدن، صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که بخشی از این ظرفیت‌ها بالفعل شده است، با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، شاهد اشتغال‌زایی و توسعه استان خواهیم بود.

بهرام‌نیا با اشاره به واحدهای آماده افتتاح استان از جمله فولاد ایوان، کاغذ سنگی چرداول، پتروشیمی هلیلان و ان اجی ال دهلران، افزود: با بهره‌برداری از این واحدها زمینه اشتغال نیروهای زیادی فراهم می‌شود.

وی از انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله خبر داد و افزود: قرارداد توسعه میدان نفتی آذر (چنگوله) برای حفر ۱۹ حلقه چاه منعقد شده که در اشتغال‌زایی، توسعه و رونق اقتصاد استان بسیار مؤثر است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مجوز پتروشیمی دره‌شهر صادر شده و به زودی کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: پتروشیمی هلیلان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پتروشیمی دهلران با ۵۲ درصد در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، پس از درخواست جامعه کارگری و کارفرمایی برای توجه ویژه به این قشر و انتصاب مشاور استاندار در امور کارگران، استاندار ایلام اعلام کرد مشاور استاندار در امور کارگران معرفی می‌شود.

کد خبر 748557

دیگر خبرها

  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است