Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:30:55 GMT

برترین های پارک فناوری پردیس در سال ۹۸ معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۴۶۷۹

برترین های پارک فناوری پردیس در سال ۹۸ معرفی شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، برترین های پارک فناور پردیس با توجه به سرفصل های   «صادرات محصولات و خدمات فناورانه»، «همکاری با طرف‌های خارجی»، «همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی»، «توسعه‌ اقتصادی»، «هم‌افزایی بین شرکت‌ها در مجموعه داخل پارک»، «تولید و توسعه‌ فناوری» و «ارتقا و توسعه‌ سازمانی» و «مسئولیت اجتماعی»  معرفی و امروز با اهدای لوح و تندیس تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربخش سازمان برتر همکار پارک، شرکت برق منطقه‌ای تهران بزرگ در جهت تامین زیر ساخت پایدار برق پارک و تعریف همکاری و عقد قرار داد پژوهشی با شرکت‌های عضو پارک تقدیر شد.

شرکت آسان پرداخت پرشین در بخش پیشگام نیکوکاری در ایفای مسوولیت اجتماعی برتر شناخته شد.

در بخش شرکت‌ برتر مرکز رشد در توسعه اقتصادی و کسب بازار نیز شرکت توسعه ارتباطات راشا برای انعقاد  ۵ میلیارد ریال قرار داد با مجموعه‌های بزرگ مانند ایرانسل و آسیا تک و آغاز صادرات محصولات به جمهوری آذربایجان تقدیر شد.

برترین شرکت برتر مرکز رشد فناوری نخبگان، شرکت ژرف اندیشان زیست بسپار فعال در حوزه فناوری‌های زیستی و تولید پانسمان‌های پیشرفته به دلیل جذب ۲۰ میلیارد ریال قرار داد مشارکت و جذب سرمایه، اجرای ۳ پروژه پژوهشی با سایر دستگاه‌ها و اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو شناخته شد.

در این جشنواره صادر کننده برتر، شرکت فرآورده های پویش دارو  فعال حوزه زیستی و تولید داروهای نوترکیب به دلیل صادرات داروهای بیولوژیک به ارزش تقریبی ۱.۴ میلیون یورو به کشورهای همجوار در سال ۹۸ شد.

شرکت برتر در همکاری فناورانه با طرف‌های خارجی نیز در این دوره از جشنواره شرکت نیرو مکانیک آسیا   فعال در حوزه مکانیک و تعمیرات اساسی توربین‌های گازی به دلیل قرار داد همکاری در اورهال توربین با کشور روسیه معرفی شد.

شرکت برتر در همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخلی شرکت نرم افزار وسخت افزار ایران (نوسا) فعال در حوزه نرم افزار و تولید پلتقرم‌های اداری و مالی به دلیل تعریف ۸ پروژه همکاری مشترک با دانشگاه‌های مطرح کشور در قالب پایان نامه، کارآموزی و به کارگیری اعضای هیات علمی در پروژه‌های پژوهشی معرفی و تقدیر شد.

شرکت برتر در تولید و توسعه فناوری نیز در این جشنواره شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد اریان (فتاپ)   فعال  در حوزه نرم افزار و تولید پلتفرم‌های سازمانی به دلیل طراحی و تولید ۳ محصول جدید شامل "سامانه شبیه سازی سه بعدی محیط (فالکون) "، "سامانه کنترل و نظرات بر محیط‌های صنعتی (فینتورینگ) " و "سخت افزار مدیریت شبکه پایانه‌های فروش" و توسعه و ارتقا یک محصول با عنوان "سامانه سرزمین هوشمند پارت شد همچنین این شرکت در بخش شرکت برتر در ارتقا و توسعه سازمانی نیز  جز برترین ها معرفی شد.

هم افزای برتر در این دوره از جشنواره،  شرکت کارفن پرداز مبتکر مانا فعال در حوزه طراحی و ساخت سامانه‌های توموگرافی به دلیل همکاری با دو شرکت عضو پارک به ارزش ۱.۲ میلیارد ریال معرفی شد.

برترین شرکت پارک  در جشنواره برترین های سال ۹۸ شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران (نوسا) به دلیل توسعه متوازن شرکت در ابعاد فنی، اقتصادی و سازمانی در سال ۹۸ شناخته و معرفی شد.

برچسب‌ها پارک فناوری پردیس شرکت دانش بنیان اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارک فناوری پردیس شرکت دانش بنیان پارک فناوری پردیس شرکت دانش بنیان شرکت برتر فعال در حوزه نرم افزار برترین ها تقدیر شد معرفی شد سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند

علی اسماعیلی گفت: این وظیفه مجریان قانون است که توجه ویژه ای به موضوع قانون جهش تولید دانش بنیان داشته باشند و وظیفه خود می‌دانیم برای این اولویت کاری شبانه روز اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: توجه به افراد متخصص و همچنین نخبگان دانشگاهی در هر ۲ حوزه سیاست‌گذاری و اجرا، امری ضروری است. بر همین اساس این ۲ حوزه باید به صورت هماهنگ عمل کنند تا بتوانند موفقیت‌های مطلوبی را در راستای توسعه اقتصادی و فناوری کشور ایجاد کنند.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی به عنوان مرکز (هاب) انرژی و یکی از موثرترین مراجع پرورش شرکت‌های فعال در حوزه انرژی گازی و نفتی کشور شناخته شده است که این موضوع نشان می‌دهد این استان با وجود فاصله جغرافیایی با شرکتهای فعال در جنوب کشور می تواند با وجود سرمایه‌های انسانی نخبه و هوشمند و منابع و ظرفیت‌های ارزشمند راهگشای بزرگی در صنایع حوزه انرژی کشور باشد.

اسماعیلی افزود: این مساله نقطه قوت خراسان رضوی به شمار می‌رود و نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی‌های مناسب و استفاده از تخصص‌ها و منابع موجود می‌تواند به توسعه‌ اقتصادی منطقه و کشور کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: در پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ نخبه در حال فعالیت هستند و حفظ و حمایت واقعی از این نخبگان جزو وظایف و ماموریتهای این مجموعه به شمار می‌رود.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: با توجه به رویکرد دولت خدمتگزار بر ساخت مسکن، می توان ایده و طرح مسکن فناوران را برای نیروهای نخبه نیز پیگیری کرد.

اسماعیلی افزود: امید است با حمایت های مسوولان خراسان رضوی و حرکت رو به جلوی دولت سیزدهم در انگیزه بخشی و اعتبار بخشیدن به نخبگان کشور قدمی شایسته برداشته شود.

"قانون جهش تولید دانش بنیان" که با عنوان طرح به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود، با تصویب در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۲/۱۱ مجلس و تایید شورای نگهبان ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس