Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال که به دلیل شکایت وینفرد شفر و بویان بسته شد، به محض پرداخت پول شفر باز می شود.

استقلال اگر بتواند ظرف چند روز آینده پول وینفرد شفر را پرداخت کند، پنجره نقل و انتقالاتی اش باز می شود.

به گزارش طرفداری، استقلالی ها گمان می کردند که با پرداخت پول بویان بتوانند پنجره نقل و انتقلاتی شان را باز کنند اما با اعلام فدراسیون این تیم باید طلب وینفرد شفر را پرداخت کند و سپس برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن که فدراسیون فوتبال به استقلالی ها اعلام کرد همچنان پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است، این شایعه قوت گرفت که استقلال نمی تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند. اما یک منبع آگاه به طرفداری گفت به محض این که استقلالی ها پول شفر را پرداخت کنند، با جلب رضایت شاکی، پنجره بسته نقل و انتقالاتی این باشگاه باز می شود و استقلال می تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند.

به گفته این شخص کسر 6 امتیاز مرحله بعدی جرایم استقلال است و وینفرد شفر برای آن که زودتر به طلب خود برسد به دوستانی که در ایران دارد خبرداده استقلال به  زودی با کسر 6 امتیاز رو به رو می شود اما این پروسه زمان بر است یعنی استقلالی ها می توانند با پرداخت طلب شفر ظرف چند روز آینده از خطر کسر امتیاز نجات پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

استقلال در آستانه کسر 6 امتیاز | پول شفر را ندهند سهمیه آسیا از دست می رود

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال امروز باز نمی شود

پول وینفرد شفر آخر هفته واریز می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنجره نقل و انتقالاتی استقلالی ها وینفرد شفر باز می شود پول شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: بانوی استان که مستمری مختصری دریافت می‌کرد نیمی از هزینه معاش ماهانه خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت کرد .
حیدری افزود: پس از اختصاص کمک این مادر برای آزادی یک زندانی زن ، خیرینی از تهران بقیه بدهی زندانی را تقبل کردند؛ با پرداخت مبلغ بدهی مادری به آغوش خانواده بازگشت.

دیگر خبرها

  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد( پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی