Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:58:30 GMT

هیجان زده‌ام؛ می‌خواهم مثل کاسیاس تاریخ‌ساز باشم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۴۷۹۱

هیجان زده‌ام؛ می‌خواهم مثل کاسیاس تاریخ‌ساز باشم

تیبو کورتواس از مدت ها بالاخره توانست در باشگاهش شماره یک را به تن کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا در اولین فصلش در رئال مادرید شماره 25 را به تن داشت که البته برایش خوش یمن نبود. فصل گذشته او شماره 13 را در اختیار داشت و حالا در سومین فصل خود بالاخره شماره یک را بر تن خواهد کرد.

در حقیقت کورتوا فصل گذشته نیز قصد داشت تا شماره یک رئال را بپوشد اما تاخیر کیلور ناواس در جدایی باعث شد تا این اتفاق رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت کیلور زمانی رئال را به مقصد پی اس جی ترک کرد که کورتوا در بازی های رسمی شماره 13 را به تن کرده بود و طبق مقررات دیگر نمی توانست این شماره را عوض کند.

 

 

 

 

پیراهن شماره 13 اما برای کورتوا خوش یمن بود و یکی از بهترین فصل های فوتبالی خود را پست سر گذاشت. او در پایان لالیگا به جایزه زامورا رسید و با بیشترین کلین شیت، برترین گلر فصل لقب گرفت.

به این ترتیب گلر بلژیکی از این پس وارث پیراهن شماره یک ایکر کاسیاس در رئال خواهد بود. او در این رابطه گفت:« بازی با پیراهن سمبلیک شماره یک بسیار مهم است. می خواهم ادامه دهنده راه اسطوره هایی چون ایکر کاسیاس و نیز سامورا، بودو ایلگنر و پاکو بویو باشم و مثل آنها تاریخ سازی کنم.

این یک راز نیست؛ کاسیاس الگوی بزرگ من بود و حالا پیراهن شماره یک او را به تن دارم. می خواهم سال ها این پیراهن را در اختیار داشته باشم و مثل کاسیاس تاریخ ساز شوم.»

 

 

 

 

کورتوا با پیراهن شماره 13 راحت بود ولی رئال بود که از وی خواست پیراهن شماره یک را به تن کند و او هم بدون مشکل پذیرفت:« 11 سال و بیش از 430 بازی من هرگز پیراهن شماره یک را در اختیار نداشته ام که این برای خیلی ها تعجب برانگیز است. فقط در تیم های جوانان و تیم ملی بلژیک، شماره 1 پوشیده ام. خاطرات خیلی خوبی با پیراهن شماره 13 دارم ولی حالا هیجان زده ام که قرار است شماره یک رئال باشم.»

 

 

 

ایکر کاسیاس تیبو کورتوا رئال مادرید پورتو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایکر کاسیاس تیبو کورتوا رئال مادرید پورتو پیراهن شماره یک شماره یک شماره 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه

به گزارش ورزش سه، شروین بزرگ در بازی با پرسپولیس ستاره بود و پس از ورود به زمین دو گل تاثیرگذار به ثمر رساند و در روند این تیم تاثیرگذار بود.

آخرین باری که شروین بزرگ در یک بازی رسمی گلزنی کرده بود به 8 شهریور 1401 باز می‌گردد که او با پیراهن مس‌ کرمان مقابل گل‌گهر گلزنی کرد، او در آن مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان آمد و 20 دقیقه بعد موفق به گلزنی شد.

او پس از یک سال و هشت ماه این بار با پیراهن آلومینیوم اراک در جام حذفی مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و دو گل فوق‌العاده مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و مجدد موفق به گلزنی شد و روزهای دوری از گلزنی را پایان داد.

او پیش از بازی با پرسپولیس 16 بازی به عنوان جانشین برای آلومینیوم به میدان آمده بود اما موفق به گلزنی نشده بود و در یک دیدار حساس با ضربه والی فوق‌العاده و ضربه سر بی‌نقص دو گل مهم به ثمر رساند.

شروین بزرگ فصل گذشته یک گل با پیراهن مس کرمان، دو فصل قبل 3 گل با پیراهن صنعت نفت آبادان و پیش از آن با پیراهن فولاد موفق به گلزنی نشده بود و بهترین عملکرد خود در چهار فصل اخیر را مقابل پرسپولیس انجام داد.

دیگر خبرها

  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏