Web Analytics Made Easy - Statcounter


سیدرضا رهنمای توحیدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: همزمان با هفته دولت امسال با افتتاح چندین پروژه مهم گازرسانی در استان، ضریب بهره مندی خانوارهای روستایی به ۹۷.۱۵ درصد افزایش یافت.

وی گفت: در هفته دولت سال جاری، ۸۶ روستا به شمار روستاهای بهره مند استان افزوده شد و با تأمین گاز ۲ هزار و ۳۹۲ خانوار جدید روستایی، تعداد خانوارهای روستایی بهره مند از گاز به ۳۲۲ هزار و ۸۷۶ خانوار افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: امسال پروژه های بخش روستایی و پویش سبز گازرسانی در استان، با شتاب چشمگیری پیگیری و اجرا خواهد شد.

توحیدی خاطرنشان کرد: تأمین گاز زیرساخت های صنعتی و تولیدی، افزایش ظرفیت ایستگاه های گازرسانی در راستای حفظ پایداری جریان گاز مصرفی و مقاوم سازی شبکه های گاز از سایر پروژه های مهم اجرایی همزمان با تأمین جریان گاز بخش های خانگی می باشد.

وی گفت: امسال تمامی توان، ظرفیت های موجود و طرح های ویژه در اجرای پروژه های گازرسانی را بکار بسته ایم تا با اتمام گازرسانی به تمامی روستاهای واجد شرایط در استان، دین خود را به مردم شهید پرور استان ادا کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به عملکرد مطلوب دولت در توزیع عادلانه رفاه و امکانات در جای جای میهن اسلامی خاطرنشان کرد: عزم راسخ مدیران و کارکنان شرکت گاز استان، بر توسعه و ارتقای بیش از پیش سطح خدمات قابل ارائه به مردم در چارچوب اهداف و ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی با رویکرد مسؤولیت اجتماعی و حقوق شهروندی است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت گازرسانی در استان تا پایان تیرماه سال ۱۳۹۲ تعداد یکهزار و ۳۴ روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: به رغم محدودیت های منابع و مشکلات اجرایی مربوط به گازرسانی برخی از روستاهای محروم در دورترین نقاط مرزی استان که گاهی مستلزم چندین ماه اجرای عملیات حفاری و شبکه گذاری، حتی از مسیر رودخانه ها و مسیرهای سنگی است، با عزم و اراده دولت در تدوین تبصره های قانونی و تأمین بودجه و منابع مالی و تلاش نیروهای این شرکت گازرسانی به این مناطق محروم اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون ۹۶.۷ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که با اتمام پروژه های در دست اجرای این شرکت در آینده نزدیک، تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان، به مدار مصرف گاز متصل خواهند شد.

با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا و آماده انتخاب پیمانکار این شرکت تمامی روستاهای مشمول گازرسانی استان به مدار مصرف گاز طبیعی متصل خواهند شد و درصد بهره مندی روستایی استان به ۹۹.۲۵ درصد خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با اجرای ۱۰۴۱ کیلومتر شبکه گاز و نصب ۱۳ هزار و ۲۵۸ انشعاب، ۱۵۰ روستای استان گازدار و ۶ هزار و ۱۸۸ خانوار از گاز طبیعی بهره مند شدند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی گاز رسانی دولت تدبیر و امید توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی گاز رسانی دولت تدبیر و امید توسعه روستایی آذربایجان شرقی گاز رسانی دولت تدبیر و امید توسعه روستایی گازرسانی در استان آذربایجان شرقی گاز طبیعی بهره مند شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رضا اصغری افزود: پارسال ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش  ۵ درصدی داشت.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری‌ انجام گرفته بود گفت: ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.

اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.

او در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: پارسال به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکین از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز سال گذشته ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.

اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده‌کنندگان از انشعابات غیرمجاز، گفت: سال گذشته در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شد که البته نسبت به سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل