Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@20:07:28 GMT

فرماندار: مشگین شهر در وضعیت قرمز کرونا است

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۵۳۵۹

آفتاب‌‌نیوز :

اکبر صمدی روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت وکنترل بیماری کرونا بیان کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا مدارس شهرستان مشگین‌شهر نیز همزمان با سایر مناطق کشور بازگشایی شده‌است‌، اما در این وضعیت کرونایی باید بطور جدی نحوه حضور دانش‌آموزان در مدارس کنترل شود.

وی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در مدارس الزامی نیست، اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود، دانش آموزان، مربیان و اولیا می‌بایست از ظرفیت آموزشی صدا وسیما ،فضای مجازی و شبکه شاد حداکثر استفاده را کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمدی با بیان اینکه در روزهای اخیر چند واحد قهوه‌خانه و قلیان‌سرا بدلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این شهرستان پلمب شده است، خواستار نظارت بیشتر و مستمر بر فعالیت اماکن عمومی و گردشگری،استخرها، مجتمع‌های آبدرمانی ،سالن‌ها وباشگاه‌های ورزشی و واحدهای صنفی شد.

دکتر شهرام حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم چزشکی اردبیل با اشاره به آمار کرونای استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۸ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شده که از این تعداد ۲۲ نفر در اردبیل، ۵ نفر در پارس آباد، ۵ نفر در مشگین شهر، ۴ نفر در گرمی و ۲ نفر در خلخال بستری و ۳۴ نفر هم با بهبودی نسبی از مراکز درمانی مرخص شده‌اند.

به گفته وی ، در همین مدت ۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان باخته‌اند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۲۲۰ نفر در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۵۴ بیمار در بخش های ICU تحت مراقبت قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس مشگین شهر قلیان سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش و معاونان وی به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مجموعه همکاران، آغاز هفته معلم و روز معلم را به آنان تبریک گفت.

فرماندار دیلم بیان داشت: معلمان به عنوان اولین الگوی اجتماعی در سبک زندگی و رفتار برای دانش آموزان، نقش بسیار با اهمیت و با ارزشی در ترسیم آینده فرزندان این سرزمین دارند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم از همکاری همه جانبه مجموعه دولت و فرماندار شهرستان با آموزش و پرورش قدردانی کرد و به تشریح برنامه‌های هفته معلم پرداخت.

کد خبر 6094276

دیگر خبرها

  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند