Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مصاحبه تخصصی شرکت صنایع شیر ایران برای کارجویان متخصص از یکشنبه 16 شهریور آغاز و تا 18 شهریور ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مصاحبه تخصصی از میان 208 پذیرفته شده مرحله اول آزمون کتبی (بامشارکت جهاد دانشگاهی) برگزار شده است و 95 نفر طی آزمون علمی و تخصصی جذب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مصاحبه علمی و تخصصی که هم اکنون در شرکت پگاه تهران در حال برگزاری است، کارجویان متخصص به مدت 3 روز به رقابت خواهند پرداخت تا بهترین‌ها در صنایع شیر ایران مشغول به کار شوند.
محمدرضا ویژه معاون توسعه و مدیریت منابع شرکت صنایع شیر ایران، در حاشیه این رویداد گفت: جذب نیروی انسانی متخصص هدف اصلی این آزمون‌هاست و معتقدیم در راستای ارتقای بازدهی و افزایش قابلیت توانمندسازی و جانشین پروری خواهد بود.
وی افزود: در این دوره، جذب متمرکز شرکت صنایع شیر ایران در 4 رسته شغلی انجام شد و مقرر است تا در حوزه‌های تولید، کشت و صنعت و دامپروری، فنی و مهندسی و حراست پذیرش انجام شود.
گفتنی است عبداله قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران، نیز با حضور در محل برگزاری آزمون، از روند انجام مصاحبه بازدید داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت صنایع شیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پرونده نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ امروز با برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برای بیش از  ۷ هزار داوطلب قمی بسته شد.

نماینده سازمان سنجش در قم گفت: در کنکور امسال ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از این استان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • ماراتن علمی در کردستان
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • آغاز ماراتن کنکور هنر و زبان‌های خارجه
  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان